Wanneer lieten jullie de avondfles eraf

Ik zou het ineen keer gaan proberen en dan kijken hoe het gaat. Elke voeding meer in de fles en dan de laatste fles mss om 2100 of wanneer je zoontje komt voor de laatste fles.

Ik ga het meteen proberen, Dankjewel’

Groetjes

Vandaag naar het consultatiebureau geweest Dion is goed gegroeid gaat mooi met de middenlijn mee.
Ik vertelde dat ik wilde proberen om de avondfles eraf te halen omdat ik Dion voor de laatste uit een diepe slaap moet halen, ze stond hier niet negatief tegenover om dat nu al te proberen dus morgen maar proberen om 4 flessen ipv 5 te geven kijken hoe het gaat. Kijk wel eerst of Dion geen last van zijn prikjes heeft want dan wachten we nog een dag of 2.

Dion krijgt nu voor de derde dag 4 flessen van 210.
8.00 210/7
12.00 210/7
16.00 210/7
20.00 210/7
Hij is er erg tevreden, hij gaat meestal tegen 21.00 dan weer op bed en slaapt dan tot 8.00 door. Hij wordt soms nog even wakker tegen 6.00 uur vaak valt hij dan weer in slaap of we maken zijn neusje even schoon als hij weer verkouden is en leggen hem dan terug en slaapt lekker verder.

Wat een luxe, zo’n schema met 2 maanden! Ilja is nu 3 maanden en zit nog op 5 flessen en dat zal voorlopig ook niet veranderen denk ik, aangezien hij nog steeds 's ochtends om 4.30 a 5.00u wakker wordt. Hij krijgt momenteel de laatste fles om 22.30, maar daar moeten we hem dus echt voor wakker maken. Hij drinkt deze fles ook vaak niet op, maar als we wachten tot hij zelf komt wordt het ergens tussen 1 en 2. Dat is helemaal niet relaxed.
Ach ja, bij onze oudste is de ochtendfles op een gegeven moment ook verschoven naar 7.00, dus we wachten gewoon af.

[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker