dames, ik wil ff advies, wat ik het beste kan antwoorden…want er gaan nog een keer koppe rolle
bedoel onze kleine is nu over een jaar, maar ik denk dat ik de vraag al TE vaak kreeg met 6 maanden , wanneer komt de tweede…???
(echt soms kan ik mensen wel op dr …** rossuh… ) weet dat ze het niet verkeerd bedoelen, maar je hebt net een ei gelegt, komen ze daar mee !
ik weet nog helemaal niet of ik ooit een tweede wil, bovendien hebben we zeer veel gezeik gehad, financieel met kdv omdat ik geen werk kon vinden,waar iedereen toch redelijk met zijn neus bovenop gezeten heeft, en dan nog ‘wil je geen tweede ?’ waarvan denk ik dan?
wat is nu een gepakt / gevat antwoord, waardoor ik eens ff 1-0 score… want ik word er echt pislink om ! (ookal weet ik dus dat het niet fout bedoelt is)
als ik op kraamvisite ga bij iemand anders, krijg ik hem gemiddeld 3x naar me kop geslingert!
toen me moeder het vroeg en ik zei 'word aan gewerkt, kreeg ze bijna een beroerte hahaha,dus dat is hem ook niet ! (zij ziet namelijk wel meteen de praktische kant en die dacht,; ow jee hoe gaan ze dat bolwerken dan …)