Wanneer juiste moment box opbergen?

Hallo iedereen,

Ik vier over een maand Joaquins eerste verjaardag (joepie heb er zin in) en het word druk. Nu zou ik dan de box op kunnen bergen om wat meer ruimte te creeren, maar wat vinden jullie mamas ervan, is dat te vroeg? Wanneer vinden jullie het `t juiste moment de box op te bergen?

Groetjes, Ghislaine.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

als de kleine er te weingig gebruik van maakt zou ik hem weg halen
als je zegt hij gebruikt het wel maar op zijn verjaardag staat hij gewoon in de weg kan je hem dan niet de avond van te voren weg halen en mocht het niet gaan omdat hij er te veel behoefte aan hebt(of jij)dan kan je hem na de verjaardag weer terug zetten

hier was ie ook rond zijn 1ste verjaardag weg

before you judge me, try hard to love me

Hier staat ie nog steeds maar meer om Senne er even in te zetten als ik fruit maak of kook.
Dan kan ik ze niet in de gaten houden en met 2 honden vind ik het geen fijn gevoel.

Anders was hij al wel weg geweest…

Groetjes van Sascha en Senne

Hier is ie er met zo’n 18 maanden uitgegaan toen was zij er helemaal klaar mee en zij ook

Groetjes,

Michèle

Hier is hij weggegaan op de avond voor zijn eerste verjaardag. Hij kreeg tafel + stoel en dat moest ipv de box

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

ik zou hem nog laten staan, want er is altijd wel een moment dat hij even veilig weggezet moet worden lijkt mij. Ik heb 2 honden en ik denk dat ik hem echt nog wel een jaar laat staan als het niet langer is. Hij zit er best vaak eventjes is. Als ik naar de wc moet of buiten een sigaretje ga roken, zijn eten maak, mijn eten maak, stofzuig en als de bel gaat. Ik vind het echt handig om hem even weg te kunnen zetten.

22-12-2009 colin geboren

Hier ging de box weg de avond voordat Erik 2 jaar werd. Toen kreeg 'ie een tafeltje met stoeltje dat we daar neer moesten zetten. Hij zat er af en toe nog wel in zonder problemen, maar heeft er ook nooit een probleem van gemaakt dat de box weg was.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Voor mijn zoontjes 1e verjaardag was bij ons de box al weg.
Hij liep dan ook al voor dat hij 1 was en gebruikte hem ook niet meer…

Hoi hoi!

Bedankt voor jullie reacties, ik laat de box nog wel een tijd staan, ik gebruik hem nog dagelijks en alleen even opruimen voor het feest en daarna weer terug zetten heb ik eerlijk gezegd niet zo`n zin in moeten mensen ermaar ómheen gaan staan. Joaquin loopt ook nog niet dus zo kan ik hem af en toe nog even veilig in de box zetten als dat nodig is. Ik heb in ieder geval dankzij jullie reacties een beslissing kunnen nemen! Plus krijgt hij natuurlijk veel speelgoed op zijn verjaardag (gok ik haha) en kan ik mooi een deel daarvan in de box kwijt er komt straks een kast te staan om o.a. het speelgoed op te bergen in plaats van de box.

Lief, Ghis.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Als je kindje er nog met veel plezier in speeld zou ik hem lekker laten staan en idd wat je zegt alleen met het feest er even uit halen.
Wij wonen erg klein (tijdelijk) dus hier was de box eruit toen onze meid 10 maand was. Mevr wilde er niet meer in spelen. En onze woonkamer is zo groot als een box , bewijze van. Dus ik heb hem opgeruimd.
Met een tweede hoop ik er langer gebruik van te kunnen maken. Dan wonen we weer groot…dus dan geen ruimtegebrek

Alvast een hele fijne verjaardag!

Liefs

Als je kleintje er nog in zit zou ik hem lekker laten staan. Muriel zit er nooit meer in. Ik heb de box nog wel staan maar weet eigenlijk niet waarom. Misschien kan ik dat inderdaad ook wel eens gaan doen. Ik had haar er vorige week alleen nog in als ik s morgens ging stofzuigen maar nu zuig ik gewoon om haar heen

Ik gebruik de box bijna nooit Dion vindt het heerlijk om op de grond te spelen en ik vind het geen probleem. De box staat nog wel in de kamer weet nog niet wanneer hij weggaat hij staat niet in de weg gelukkig.

Hier ging de box volgens mij met 10 a 11 maanden de kamer uit.
Hylke zat er nauwelijks meer in.
Maak je er nog wel veel gebruik van, laat m dan lekker staan.

M.