Wanneer in wipstoeltje?


#1

Mogen babytjes van 2 maanden al even in een wipstoel liggen?

Nikki is morgen 2 maanden en na haar voeding ligt ze vaak een poosje in de box met een mobiel erboven. Sinds gisteren echter heb ik het idee dat ze zich daar soms wat verveelt. Ik dacht dat het voor haar wel leuk zou zijn om in plaats daarvan eens even in de wipstoel te liggen zodat ze alles eens goed kan bekijken (voor zover dat al mogelijk is!) Mogelijk zulke jonge kindjes eigenlijk al in een wipstoel (zo plat mogelijk) of is het daar nog wat te vroeg voor?

Grt,

Sabine

Lilypie - Personal pictureLilypie


#2

Ja hoor, als je het stoeltje maar in een zo plat mogelijke stand zet.

Groetekes, Sje


#3

mirte gaat ook gewoon in wipstoel hoor maar wel plat!

groetjes gytha


#4

Joey lag al vanaf de geboorte in de wipstoel, hij vond plat op de rug maar niks! Ik had hem ook op de laagste stand gezet, zo lach hij meer in een kuiltje met zijn kontje, hij vond het heerlijk!

Lilypie

Lilypie


#5

bedankt allemaal. Gaan we dus mooi doen. Zo wordt de wereld weer iets groter.

Grt,
Sabine

Lilypie - Personal pictureLilypie


#6

Ja hoor lekker doen… of een doomoo seat daar liggen ze ook heel erg lekker in!


#7

@Mini-boy: dat is toch zo’n supergrote zitzak voor baby’s he??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#8

Ja inderdaad Inge. Morgan heeft er ook 1. Op het moment is ie iets minder in trek. Maar straks is ie waarschijnlijk als ze weer iets ouder is.

Groetjes,

Michèle


#9

haha ja nou is de grond interesanter he
rico zit nu even braaf in de wipper naar dora te kijken en met zn voetjes en handjes te wapperen en te hijgen alsof ie buiten adem is haha hij vind het liedje leuk blijkbaar, haha hij is echt maf aan het doen, net een buitenaardse met zn geluidjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker


#10

Hmm hij heeft geen antenne op zijn hoofd??

Groetjes,

Michèle


#11

*inge… echt heel groot is hij niet hoor… kijk maar op google. Er zit ook voor de kleine kindjes een echt tuigje in zodat ze er niet af kunnen rollen. En ze zakken er lekker beetje in weg. Ook voor kindjes met Kiss schijnbaar erg goed want ze kunnen zich dan niet overstrekken (soort hangmatje)


#12

Het was ook inderdaad het enige waar morgan is kon slapen in het begin Mini-boy. Door haar kiss kon ze niet ontspannen en op der domo wel. Handdoek erover tegen het spugen anders bleef ik die hoes wassen en dan lag ze daarop naar buiten te kijken en dan viel ze in slaap. Soms zette ik hem ook op ons bed zodat ik 's middags ook even kon slapen. En zo heeft ze denk ik 2 maanden geleefd. Alleen 's nachts sliep ze in der wagenbak en de rest op de domo.

Groetjes,

Michèle