hallo, ik vraag me af wanneer ik tobias moet gaan inschrijven op de peuterschool. wat is de leeftijd dat ze naar de peuterschool gaan?
Wanneer in te schrijven?
hoi gina
volgens mij gaan ze met 2 of 2.5 jaar naar de peutespeelzaal en ligt het aan de gemeente waarin je woont wanneer je ze moet opgeven, gewoon eens bellen met het cb die weten dat vast wel
Kussies
Hoi,
Het is verschillend qua peuterspeelzaal! Bij de ene speelzaal kun je ze al opgeven bij de geboorte en de andere pas een jaar voor ze mogen komen! Ik heb Youri ook net opgegeven en daar mag hij komen als ie 2,5 jaar is! Maar een speelzaal waar ik gewerkt heb daar mogen ze pas komen als ze 3 jaar zijn en als ze 2 zijn kun je ze daar opgeven!
Zelf ben ik erg kieskeurig wat speelzaal betreft en Youri heb ik dan ook opgegeven op een speelzaal die een stukje uit de buurt ligt (zo’n 20 minuten)! De speelzaal in de buurt vond ik erg onpersoonlijk, je mocht er niet onverwachts gaan kijken, enkel met afspraak! Nou, dan kunnen leidsters wel een toneelstukje opvoeren! Dus als ik jou was zou ik gewoon overal gaan kijken en informeren!
Groetjes Esther)
"Puur Geluk"
http://members.ikkeben.nl/esmayo