Wanneer in de buggy?

Wij gaan binnenkort met vakantie en nu vroeg ik me af of het verstandig is om Cas in de buggy mee te nemen.
Hij is bijna 6 maanden en de buggy ook kan in half- en ligstand.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Als het zeg maar zo’n “luxe” buggy is zou ik het wel doen (je weet wel, zo’n halve wandelwagen zowat)
Maar niet met een “gewone” buggy die in standen verstelbaar is.
Maar da’s mijn mening

Zat ff terug te denken aan onze vakantie in Amerika toen, maar toen was Stephan al 9,5 maand en kon al zitten zelfstandig.
Toen hadden we wel de “gewone” buggy mee (in standen verstelbaar)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

de buggy stoot meer als een echte wandelwagen, dus wat voor vakantie ga je doen, elke dag kilometer wandelen of alleen van je kamer naar het zwembad… want dat is het verschil, ik had vic vorig jaar ook mee in de buggy ipv kinderwagen maar hij heeft er prima in geslapen etc, maar liep ook geen kilometers

groetjes Kim, mama van

en

quote:
dus wat voor vakantie ga je doen, elke dag kilometer wandelen

Volgens mij dit, als ik het goed onthouden heb

Maar dat bedoelde ik net inderdaad, dat een buggy meer “stoot” dan een wandelwagen.
Voor eventjes zou ik het doen, maar niet voor een halve of hele dag.

We gaan naar euro disney!

Cas heeft vandaag in de buggy gezeten, mamma had de kinderwagen mee in haar auto!!

Ging heel goed zei Denn.

Zie hier het resultaat;

Maar ik denk dat we inderdaad de kinderwagen meenemen, maar dan als buggy (snappie 'm?).

Och, lieve foto!!! (ik blijf smelten )

ja lekker de wandelwagen van de kinderwagen gebruiken!

groetjes Kim, mama van

en

kaitlyn was 6 maanden maar kon niet meer in de bak ook door die beugel,maar ik had zo quinny en de gewone fiets buggy gebruikte ik dan voor kleine stukjes

Een buggy heb ik nooit gehad, lijken me nl echt niet lekker zitten hihihihi. Maar daarbij kon het goed in de omgebouwde kinderwagen en liep Evianne al gauw goed zelf.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Lisa heeft ook niet lang in de buggy gezeten. Maar ja om Cas nu al te laten lopen .

quote:
Maar ja om Cas nu al te laten lopen .

Hahaha, arme Cas…
Zie 'm al lopen op die kleine pootjes

wat een SCHATTIGE foto!!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

quote:
Zie 'm al lopen op die kleine pootjes

Kleine, kromme pootjes!!!

Wat een lief mannetje is die Cas,heerlijk zo’n leuke foto.Ik heb geen camera en geen scanner.Dus weinig foto,s en ook geen mogelijkheid om ze hier te zetten,jammer hoor want Elsa is echt zo’n popje,

Fietje