Wanneer in buggy in ligstand?

Affijn,
De titel zegt het al. Ik ben benieuwd wanneer jullie je kindje in de buggy in ligstand lieten. Ik merk dat mijn dochter nog maar net in de wandelwagen past. Ik geloof dat ze 5 cm. korter is dan de beschikbare ruimte. Is de buggy in de ligstand dan niet de volgende stap? Hoe deden jullie dit? Oh ja, ze is nu 5 maanden.
Groeten,
Marjolein

Gewijzigd door - Marjolein1 op 20 Mar 2008 09:36:51

Hoi,

Mijn zoontje wilde niet in de kinderwagen (bak) liggen en lag met 4 maanden in de kinderwagen/buggy gewooon op de verste stand van liggen gedaan en hij vond het prachtig… Als ze tot 6 maanden maar niet gaan zitten erin kan het best…

9 maanden banner

Nanik was ook 5 maanden volgens mij toen ze in ligstand in de buggy ging.
In de bak vond ze er niets meer aan en in de byggy weer wel.
Zolang ze niet rechtop zitten is er niets aan de hand en kan het gewoon
volgens mij

groet
Bianca

met 5 maanden vind ik nog wel erg vroeg in de buggy onze kinderen hebben tot ruim 9 maanden in de kinderwagen gelegen

paste dat dan?? Jeetje, thije heb ik er echt in moeten duwen , de laatste paar weken. Nu de wandelwagen van gemaakt. Met 6 maanden dus

Hoi,

Wij deden Anne met 4 mnd al in de buggy.
Kon ze wat meer zien en bleef lekker wakker.
In de kinderwagen viel Anne vaak al snel in slaap.
Nu met 8 mnd zit ze rechtop. We gaan nog niet zo lang wandelen want
ze zit nog niet zelfstandig.
Hooguit 20 min.

Groetjes heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 8 mnd

ja hoor mamakim dat paste zeker wij hadden een vrij grote kinder wagen destijds maar vandaag de dag is het allemaal kleiner geworden zag ik tis ook al weer 4 jaar gelden en hadden een tweede hands gekregen van mijn ouders

Hylke ligt sinds half januari al in de buggy, in plaats van de wandelwagenbak.
Zo groot zijn die bakken tegenwoordig inderdaad niet.

Inderdaad wel helemaal in ligstand, dat is best plat bij de Mutsy die wij hebben.

hier ook emt 5 maanden hoor.
Lieke vondt het helemaal niks in die kinderwagen bak en nu vindt ze het geweldig!
Kan ze mooi rond kijken.
Wij hebben hem nog wel lang in ligstand gehad sinds een maand pas in zitstand.

groetjes Gytha

bedoelen jullie een echte buggy? of het wandelwagen gedeelte van de kinderwagen?

madelonstomp

Hoi,
Wij hebben een combi ding. Da’s 1 onderstel en er kan een kinderwagen bak op / een soort buggy / en de maxi cosi. Die buggy bedoelde ik. Niet zo’n klein opvouwbaar ding. Hebben die dan een soort lig/lage stand?
Groeten,
Marjolein

meestal hebben kinderwagens een wandelwagen inzet die volledig plat kan, waar je kap etc ook gewoon op passen.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
bedoelen jullie een echte buggy? of het wandelwagen gedeelte van de kinderwagen?

madelonstomp

Het buggy deel van de wandelwagen bedoel ik.

Zo’n buggy van 25 euro bij de Blokker ofzo is niet te verstellen.