Wanneer in badje?

hoi hoi…

mijn zoontje ging altijd savonds in badje… heerlijk dan kon papa het ook weleens doen. Maar nu is de laatste fles eraf en … vind ik het een beetje onlogisch om hem om 21.00 uur in bad te gaan doen. Toch is het dubbel want ze slapen juist zo lekker na een heerlijk warm badje…

Hoe deden jullie dit als je kindje nog maar 4 voedingen krijgt?

Bij ons was het verschillend. Maar net hoe het uitkwam. Dan weer 's ochtends in badje, dan weer 's avonds met een van ons onder de douche. Geen vast bad-ritme. En sowieso niet elke dag in bad doen. Slecht voor het huidje. Om de dag is genoeg.

Groetekes, Sje

hier gaat ze om de dag in badje en het wisseld regelmatig.
Meestal savond’s maar op de avond dat ik savond’s werk of als we een avondje weg moeten doe ik het smorgen’s. Van de wek heb ik het ook eens smiddag’s gedaan hahah. Maakt niks uit geen vast ritueel hebben we dus.
Gewoon kijken wat je het beste uitkomt.

groetjes gytha

Ik wissel ook altijd, net hoe het uit komt.

Wij doen het ook om de dag, en dan rond 19.00uur. Daarna wat bv en dan valt ze zo in slaap.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij hebben geen vast bad-programma Meestal om de dag, maar er zit ook wel eens 2 dagen tussen. Quinty heeft een erg droge huid, dus niet teveel in bad. We wassen haar natuurlijk dan wel gewoon. Meestal gaat ze tussen de warme hap en laatste fles in bad (rond 18:30) maar soms ook wel 's middags.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook geen vast badprogramma, meestal om de paar dagen ivm gevoelige huid. Mini-boy, ik zou hem na de voorlaatste fles lekker in bad doen en dan om 21.00 uur de laatste fles geven.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mijn zoontje krijgt om 1800 zijn laatste voeding. Krijgt dan rond 19.30 een massage of gaat in bad (soms wordt het ook wel overgeslagen hoor). En hij gaat dan rond 20.00 slapen.

Groetjes Evelien