Wanneer iets anders dan nutrilon?

Morgan is morgen 4 maanden. Ze krijgt nu nutrix door der melk 2x per dag en we zijn begonnen met bijvoeding. Maar ik vroeg me af wanneer gaan ze ook andere dingen drinken?? Zoals roosvisee (wat een rot woord zo 's morgens vroeg) of diksap.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ze mogen tussendoor beetje water. Roosevice of diksap weet ik niet echt maar dat staat op de verpakking, denk als je twee druppeltje in beetje water doet dat ook geen kwaad kan.

Ik zou nog niks van roosvicee of ander sap doen. Je zou wel evt. thee zonder suiker kunnen geven.

Groetekes, Sje

En wanneer zou je dat geven?? Want ze krijgt natuurlijk gewoon 5 flessen nog en nu ook wat bijvoeding (mag nog geen naam hebben)

Groetjes,

Michèle

CB zei dat ik Minke als ze dat wilde water of water met wat diksap ( is biologisch en zonder suiker) mag geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ze het ( nog) niet echt lust, soms een slokje maar ik bied het gewoon elke dag aan. Thee lees ik hier boven ook en dat zei CB hier ook. Heb ik zelf nog niet geprobeerd alleen. Ik zou inderdaad nog geen andere dingen geven.
Oh ja je vroeg wanneer je dit dan kan geven, ik bied het aan bij haar fruithapje en groenten ( erna). Maar dat heb ik ook maar zelf bedacht

Gewijzigd door - Linette1 op 02 Jan 2009 14:15:54

Nou ja dan gaan we dat binnenkort wel een keer proberen. We zijn nu net met de nutrix en bijvoeding begonnen en ik wil niet dat er te veel nieuws in ene keer komt. Ze moet overal nog aan wennen en met 5 flessen zal ze zeker niet uitdrogen

Groetjes,

Michèle

hier mocht ons manneke al vanaf geboorte thee (venkelthee tegen krampjes) … dus het mag al snel… .maar ze raden zoetigheid af omdat ze dan al snel alleen maar zoet willen…

Ha ha ha dan krijgt ze niet mamma’s thee… Meloenthee met veel melk en veel suiker

Groetjes,

Michèle

bleeh… suiker …

hier moet ik soms rennen naar de winkel als er iemand komt voor melk en SUIKER in te slaan… want wij drinken thee en koffie zonder iets erin… tja als iemand dat niet lust zal ik het ook maar niet aanbieden want dan is koffie echt vies zonder suiker maar … ik wil het er niet in hebben hoor!

maar ben benieuwd naar de voorkeur van je meisje hahaha…
psst geef je de pap met lepel?

Water is altijd goed ik heb nog geen thee gegeven hier, vind het lastig om te bepalen welke thee je dan moet geven, sommige thee is heel bitter de andere weer te zoet. Dus doe ik water met beetje sap van zonnatura, en de suikers valt wel mee hoor, je doet er ook heel lepels in paar druppeltjes.

Nee mini-boy. Twee schepjes nutrix door de fles. Nog niet met de lepel. Dat gaat allemaal nog te langzaam nu. Ze snapt het mondje open princiepe nog niet dus dat oefenen we eerst met de groente enne een fles krijgt ze 's nachts he dus dan ga ik niet met een lepeltje aan de gang

Enne ja ik denk dat al we aan de thee gaan gewoon engelse melange of zo. Of anders groene of witte thee, dat bevat ook geen theeine

Groetjes,

Michèle

je heb gelijk… had er ook ff geen erg in dat jouw meissie jonger is dan mijn jochie…

Ha ha ha geeft niet hoor. Ze doet zich groter voor

Groetjes,

Michèle