Wanneer houdt het een keer op?

Het is niet te geloven maar nu zijn Lisa en ik ziek, allebei buikgriep.

Ik heb vannacht meer bezoekjes aan de wc gebracht dan geslapen, ook de binnenkant van een emmer heb ik vaker gezien dan de binnenkant van mijn ogen.

Lisa heeft vannacht 1 keer gespuugd, haar hele bed lag onder dus hup bij pappa en mamma in bed. Ze is nu lief aan het spelen met haar broer.

Ik wil geen zieken meer!!! Sinds we hier zijn komen wonen zijn we nog geen 1 dag ziek-af geweest. IK BEN HET ZAT!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Dat kan ik me voor stellen zo gaat het hier ook al de afgelopen weken.
eerst Ruben ziek had ook een buikgriep en ik deze week.
en ja hoor je raad het al Niels heeft vnacht bijna de hele nacht door gebracht op de w.c

Ik wens jullie veel beterschap toe!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Bah, er waren ongelooflijk veel virussen rond geloof ik, niet normaal. Jessin is hier weer boven water en nu lijkt Evianne weer ziekjes. Laatst dacht ik nog dat we prima de winter hadden doorstaan, nou hup, hadden ze allebei het rota virus. Nu dit weer grrrrrrrrrrr.
Maaaarrrrrr het zonnetje komt eraan, hoop dat al die virussen dan zo weer foetsie zullen zijn. Dikke knuf en hoop dat jullie gauw beter zullen zijn, ziek maar lekker uit.

Nou zeg, het is werkelijk niet normaal meer zoveel mensen dat er ziek zijn!
Bah!
Laat die zon nou maar gauw komen en voorlopig BLIJVEN want dat kan iedereen zeer goed gebruiken.
Heel veel sterkte en beterschap Jolanda!!
Ook voor Lisa natuurlijk

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou ik had net t zelfde kunnen schrijven… hier is Kasper verleden week ziek geweest (en erna Eva, ik en Paul) en nu heeft Kasper weer koorts!! Raar he… Verleden jaar was t hier nog veel erger dus ik vind t nu allang best hihihi maar balen is t wel… Verleden jaar had Eva een keer of 7 ontstoken amandelen en Kasper en Paul ook een flink aantal keer ziek… snap hoe je je voelt dus

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap!

Liefs, Els

Beterschap allebei !

Groetjes,
Miranda.

Oh bah, dat de zon maar gauw al die vieze groepen verbrand (als dat al kan )

beterschap voor alle zieke onder ons!

Groetjes Nathalie & Co

Pffff hoop dat jullie alwat opgeknapt zijn
Beterschap

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

jee jo, kan me voorstellen dat je er niet goed van wordt. nou meisie beterschap voor jou en lisa .sterkte en gauw weer opknappen

groetjes marielle mama van
10-10-01

Inmiddels al weer een beetje opgeknapt?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

jeetje het zit idd niet mee he

hoop dat jullie zijn opgeknapt

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn