Dachten we er eindelijk vanaf te zijn, nadat Jasper al zn tanden en kiezen door heeft… heeft ie deze week opnieuw poep die acuut de huid van zn billetjes aanvreet. Echt niet grappig meer, het is niet eens super dun maar een soort plakpoep (sorry ) Zn billen zijn meteen weer vuurrood en ontveld, het hoeft maar heel kort in zn luier te zitten en het is al mis. Dus een krijsend kind bij het schoonmaken en een mama met hartkloppingen… wat is dit vreselijk zeg, het gaat me door merg en been. Spoel het natuurlijk zoveel mogelijk weg, maar ik ontkom er niet aan dat het toch nog wat schoongemaakt moet worden. Dat arme mannetje geeft het al helemaal niet meer aan als ie gepoept heeft want hij heeft er natuurlijk absoluut geen zin in dat ik hem ga verschonen… En dan ruik je het ook nog niet (in tegenstelling tot zn normale luiers…) dus ik loop hier om de 10 min aan zn billen te ruiken. Hij poept wel 5 keer per dag als het niet nog meer is, ik ken dit al heel lang van hem maar dat had met de tanden en kiezen te maken. Nu alles door is zou het daar toch niet meer van kunnen komen? O, ik hoop toch zo dat dit heel snel voorbij is en dan ook eens echt voor goed weg bleef… bah
Moest het even kwijt!