Wanneer ging jou dreumes in een groot bed?

Cas kruipt telkens in het grote bed van Lisa en dat glundert hij helemaal.
Ik zit dus te denken aan een groot bed voor hem.
Lisa was volgens mij nog net geen 2 toen ze in een nieuw bed ging maar is Cas is nu 20 maanden.
Hoe oud was jouw kindje? Dan kan een beetje inschatten of hij al groot genoeg is.

Hij klimt trouwens nooit uit bed. Is meestal een voorbeeldige slaper (= namelijk zijn hobby).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

hier waren ze allebei 2 jaar en 7 maanden toen ze groot bed kregen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Onze grote kleine dame was bijna 2 toen ze in een groot bed ging. Wel met een bedrekje, want ze ging nog alle kanten op.

En nog steeds heb ik een opgerolde badhanddoek onder haar matrasovertrek liggen aan de rand van het bed zodat ze door iets tegengehouden wordt, want anders hebben we elke nacht een huilend kind op de grond vrees ik!

Groetekes, Sje

Volgens mij was Steef bijna 2 of net 2…
Maar als Cas zo’n voorbeeldige slaper is en het zo wijs vind in zo’n “groot bed” zou ik het gewoon doen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Evianne is naar een groot bedje gegaan met net geen 2 jaar.

Nicky is naar een groot bedje gegaan dat ze 2,5 was. Ik heb zo’n junior bedje, dat is een bedje waar je de hoofd en voeteneinde kan uitklappen en dan heb je een eenpersoonsbed. Maar het is nu nog een klein knus bedje.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Rond de 2 jaar omdat het ledikant voor de volgende baby nodig is. Bij mijn dochter (nu 13 maanden) zie ik het aan. Geeft ze aan dat ze graag naar een groot bed zou willen, dan maak ik er geen probleem van. Alleen maar handig voor als ze uit logeren zou gaan, toch?