Mini-boy dat stralen van de magnetron darmkrampjes veroorzaken is een bakerpraatje hoor! De magnetron verwarmd het water alleen niet gelijkmatig dus moet je altijd eerst goed schudden of roeren maar voor de rest maakt het niet uit.
XxX Rammetje
Mini-boy dat stralen van de magnetron darmkrampjes veroorzaken is een bakerpraatje hoor! De magnetron verwarmd het water alleen niet gelijkmatig dus moet je altijd eerst goed schudden of roeren maar voor de rest maakt het niet uit.
XxX Rammetje
Hallo,
Ik gebruik voor Joey ook gewoon warm kraanwater… Zo deed de kraamverzorgster het ook, en nadat ik hier las dat het slecht zou zijn, heb ik het CB gevraag, en kreeg daar ook te horen dat het niks uit maakt om warm water te gebruiken. Wij hebben geen loden leidingen en zacht water. We hebben een gijzer, en ik laat de kraan eerst even lopen met heel heet water. Joey heeft nergens last van! Mijn kraamverzorgster zei dat het zelfs slechter was om water eerst te koken, omdat de hele kleine kalkdeeltjes die er in zitten, dan gaan ‘‘samenklonteren’’ en dat is wel slecht voor de darmpjes… Vreemd eigenlijk dat zoveel verschillende ‘‘professionals’’ zulke tegenstrijdige adviezen geven…
Groetjes Anouk
[quote]
Vreemd eigenlijk dat zoveel verschillende ‘‘professionals’’ zulke tegenstrijdige adviezen geven…
Groetjes Anouk
Die vraag is hier al zo vaak gesteld…
Groetjes,
Michèle
Professional kan op heel veel vlakken, verkregen door studies en ervaringen of professional door alleen ervaring. toch zit daar verschil in. Heel veel hebben de studies niet gedaan en enkel de ervaring of een verkorte of verknipte cursus/opleiding. Vandaar de verscheidenheid aan adviezen denk ik
Als moeder weet je toch wat het beste is voor je kindje en wat het beste past bij het gezin, je moederinstinct volgen en met minder geen genoegen nemen. Want met je eigen kind ben je je eigen professional
tja heb ff nagekeken maar mijn schoonzusje is niet blond Sje …
ze heeft dit ook als advies gekregen en bij alle 3 haar meiden al gedaan… ze zijn er groot mee geworden dus…
Ik blijf er een onderbuikgevoel bij houden om warm water rechtstreeks uit de kraan te gebruiken.
Groetekes, Sje
ga het hier ook niet doen hoor… gewoon omdat ik dat gevoel van jouw niet wil hebben Sje … maar we gaan je tip door het mengen uitvogelen…
Hier zou ik nooit kraanwater uberhaupt geven want hier is al keertje alarm geweest door vervuild water in de waterleidingen. Ik doe lekker de flessenwater uit de winkel, kost wat meer dan de kraan opendraaien, maar als ik een nieuw truitje wil kost het ook geld, zo denk ik dan maar. Zoveel flesje heb ik niet nodig gehad in het verleden en nu ook niet ivm BV maar als baby volledig flesvoeding krijgt kan ik me voorstellen dat het dan heel veel flessen worden op een dag of in totaal per week en dat alles dan aardig gaat oplopen.
Ik vertrouw het kraanwater hier niet en drink het zelf ook niet ik heb zelf ook mijn flesje water van het huismerk welliswaar en het zal ook wel weer een belgengewoonte zijn want daar wordt heel veel flessenwater gedronken in gezinnen.