Wanneer gewone handdoek gebruiken?

Ik droog onze dochter nog steeds af met hydrofiel luiers (net als na de geboorte zeg maar), maar vanaf wanneer hebben jullie gewone handdoeken gebruikt bij het afdrogen? Ik heb he idee dat deze niet zo snel vocht opnemen en dat ze minder droog wordt.

Groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ik gebruik eigenlijk al een hele tijd gewone handdoeken, vind ze gewoon makkelijker omdat ze groter zijn. Dus vanaf dat Kiam een maand of vijf was denk ik.

Ik gebruik beiden. Ik haal binkie met een grote handdoek uit het bad waar ik hem inwikkel. Op de commode ligt hij dan op de handdoek en droog ik hem af met een hydrofiele luier. De grote handdoek gebruik ik dan ook en het houdt hem lekker warm.
Geen idee wanneer ik bij moppie met de hydrofiele luiers ben gestopt eigenlijk…
groetjes,
Wendy

tja, het is net wat je prettiger vindt.
Jony is 4 en ik gebruik ze nog, scheeldt een hele boel ruimte in de wasmachine… Dus puur voor het practische, ik heb ook grote roze hydrofiele luiers die 2x zo groot zijn als de hema…

Greetz Cora

Erik is 3,5 jaar en ik gebruik ze nog om hem af te drogen. Ik vind ook dat ze veel beter absorberen. Ik haal hem onder de douche vandaan met een gewone handdoek om hem heen gewikkeld en droog hem dan dus af met de hydrofielluiers.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik weet niet meer precies wanneer ik overgestapt ben op gewone handdoeken.
Denk dat ik tot ongeveer zijn 2e jaar hydrofiele luiers gebruikt heb.

Groetjes,
Sandra

Voor Rens gebruiken we al een tijd gewone handdoeken, ik denk vanaf een jaar of 1,5.
Voor Noa gebruik ik nog steeds hydrofielluiers. Ik vind haar huidje nog zo teer voor gewone handdoeken.

Groetjes Ramona

Wij gebruiken ook nog steeds de hydrofiele luiers.
We halen hem met de badcape onder de douche vandaan en drogen hem dan in zijn kamer af. Ik vind het ook wel makkelijk in de was en die dingen drogen prima.

Liefs, Anne