Wanneer flesje weg na groentepap?

Heej Allemaal,
Ons zoontje is 4 maand en krijgt sinds kort groentepap. maar nu na zijn groentepap geven we hem nog een flesje omdat hij ng niet alles op eet maar wanneer weet je dat hij zijn flesje niet meer nodig heeft?
Laatst had hij heel zn groentepapje op maar dan vroeg hij na een uurtje al om zn flesje…
Hoelang moesten jullie een flesje bijgeven?

groetjes Valerie

ow ik zie het al je zoontje is 4 maanden. nou welke laatste fles bedoel je met deze vraag? bedoel je echt de laatste fles of de late fles rond 22.00 uur ofzo? want Meric is 8 maand oud en hij krijgt nog steeds een fles na de groentehap meestal een uur erna idd.

maar je kunt de LATE fles wel laten vallen als je die nog geeft. maar de LAATSTE fles moet je echt nog niet laten vallen hoor daar is je kleine nog te jong voor.

Lilypie First Birthday tickers

quote:
ow ik zie het al je zoontje is 4 maanden. nou welke laatste fles bedoel je met deze vraag? bedoel je echt de laatste fles of de late fles rond 22.00 uur ofzo? want Meric is 8 maand oud en hij krijgt nog steeds een fles na de groentehap meestal een uur erna idd.

maar je kunt de LATE fles wel laten vallen als je die nog geeft. maar de LAATSTE fles moet je echt nog niet laten vallen hoor daar is je kleine nog te jong voor.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/i77zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Ik bedoel het flesje meteen na zn groentepapje. want meestal begint hij tijdens zn groentepapje te huilen van de honger en dan geef ik hem zn flesje.

Als hij aangeeft dat hij hem nie meer nodig heeft dus laat staan of weigerd maar anders gewoon houden… rond die leeftijd is het 5x 200 en dat is nog belangrijker dan bijvoeding dat is gewoon nog voor het oefenen ^^ vanaf zes maanden wordt dat serieus. Toen hij vijf maanden was gingen wij hier naar 4 en met zes maanden al naar 3! Maar hij gaf het zelf aan!

De jouwne heeft het duidelijk nog nodig en zolang hij geen ovegewicht heeft waarom zou je hem dan laten vallen?

remy is nu 5 maand en hij krijgt de fles na de groentehap als toetje. meestal drinkt hij die dan ook niet helemaal op. je merkt dan vanzelf wanneer hij geen behoefte meer heeft aan de fles na het groentehapje. en dan krijgt hij gewoon de laatste fles tegen half 9 en dan lekker naar bed.
groetjes melissa

Met 4 maanden ben je echt bijvoeding aan het geven en moet je de fles gewoon blijven geven na de groentehap. Je zoontje zal vanzelf aan geven wanneer hij zonder kan.