Tja… wanneer jij wilt ![]()
Als ze lekker op de loopfiets kan zal ze daar vast nog wel een tijdje tevreden mee zijn, en nodig heeft ze t natuurlijk niet.
En ze kunnen het toch pas op het moment dat ze er aan toe zijn… de een zal dat met 3 jaar zijn, en de ander pas met 5.
Hier heeft ze sinds dr 2e verjaardag een loopfiets, maar die was toen nog te groot… denk dat ze er vanaf 2,5 jaar op kon.
Driewieler had ze bij opa en oma maar snapte ze nog niks van…
1 week voor dr derde verjaardag kreeg ze de oude fiets van neefje, zijwieltjes erop gezet maar trappen kon ze niks van.
Ziet ze diezelfde week een vriendje van de peuterspeelzaal oefenen zonder zijwieltjes, moeders dr achteraan… haha. Vraagt ze: Wat doet L. nou?? Die leert fietsen zonder zijwielen. Oh… oke.
10 min. later… L. komt nog 6x langs, Wat doet L. nou?? Ehh… die leert nog steeds fietsen zonder zijwielen. Das moeilijk!
Dat wil ik ook!
Welja… als jij dat wilt haal ik ze er wel af. Dus thuisgekomen de zijwielen eraf gehaald, geef r een duwtje en ze fietst zo weg! 2 dagen voor dr 3e verjaardag!
Knop was om, ze snapte hoe ze moest trappen en ze kon het!
Zo snel kan het gaan…
Als je een leuk fietsje voor een leuk prijsje te pakken kan krijgen zou ik zeggen: doen! Alleen maar leuk.
Maar als t nog even duurt is helemaal geen ramp.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)