Heey gidget hoe was de 2e echo verder? Was verder alles goed? Wanneer moet je weer en hoe ver ben je nu inmiddels?
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Heey gidget hoe was de 2e echo verder? Was verder alles goed? Wanneer moet je weer en hoe ver ben je nu inmiddels?
[quote]
hoi
alles was goed, hartje klopte! ik ben nu 9.2 wk. voel me redelijk… btj misselijk.
Hoe was jouw echo? hoe ver ben jij nu?
groetjes Gidget
Ik ben vandaag 10wk+4dagen
Moet morgen voor de 2e echo. Jammer genoeg beetje vroeg, maar ja dat is bij hun de gewoonte.
Ik begin me eindelijk wat beter te voelen, sinds de 10 week Dus hopelijk is dat bij jou ook zo
Heb jij nu nog een echo met 12 week ofzo?
hoi
ik moet met 12 wk naar de verloskundige (geen echo), en ik krijg nog de combinatie test echo tussen 11en half en 14 weken…
groetjes Gidget
hoi,
ik werd gisteren gebeld door de VK, ze wil deze week toch nog een termijn echo doen omdat ze de vorige (bij 7,5wk) te vroeg vind om een goede termijn te kunnen vaststellen.
dus ik mag woensdag weer even “kijken”.
@Sylvie heb jij inmiddels de tweede echo gehad? en hoe was het?
groetjes gidget
Ik heb inderdaad vorige week dinsdag de tweede echo gehad. Alles zag er super uit. Het kindje was mooi aan het bewegen en het hartje klote weer goed. Volgende keer mag ik het hartje ook horen.
Wel fijn dat je nog een echo mag, nu krijg je er dus 3 Leuk hoor!
Trouwens mijn dochter heet Sylvie he Ik heet Hanna
o hihi sorry, te snel gelezen!.
Bij mij was vanochtend ook weer alles goed! eerst lag ie nog te slapen en kon ze hem niet goed meten, later toen ie wakker werd begon ie zo te springen dat ze hem ook weer niet goed kon meten! nu al zo tegendraads! ze heeft hem toch te pakken gekregen en de meting klopt precies met wat ik dacht.
hartje klopte mooi!
volgende week mag ik het ook horen en dan weer voor een echo voor de combi test.
groetjes Gidget
Leuk is dat he Willen jullie weten wat het word? Wij zijn er nog niet over uit, we twijfelen heel erg
Hihi
wij willen het wel weten. Bij emma wisten we het ook. Ik wil dat ook om de kamer leuk te maken. we hebben een neutrale witte kamer bij emma hebben we een roze behangbaan over de breedte gedaan met haar naam erop. zoiets wil ik nu ook, maar dan misschien blauw
en ik vind het praktisch om te weten, ook om emma goed voor te bereiden.
En als wij het weten is het geen geheim (die kunnen wij allebij niet nl niet bewaren!). Alleen de naam… die blijft een verassing!
groetjes!
Hoihoi, heb je de combinatietest al gehad? Of nu binnenkort?
hoi
ik heb de combi test gehad. Heel leuk om zo uitgebreid een echo te hebben. We hebben geen verhoogde kans op een kindje met een afwijking (zelfs een verlaagde kans). dat is wel een fijn gevoel.
wij mogen 6 juni voor de 20 weken echo… spannend wil nu wel weten wat het wordt!
heb jij je combi test gehad? hoe was het?
wanneer is jouw 20wk echo?
groetjes gidget
Wij doen geen combi test Heel bewust want ook al zouden we een verhoogde kans hebben, we zouden het nooit weg laten halen.
De 20 weken echo hebben wij 31 mei. Dan ben ik 20 week en 5 dagen en doen we meteen erna de rondleiding in het ziekenhuis over de kraamkamers. Wij hebben er ook erg zin in en willen dit keer wel weten wat het word
hoi,
ik begin ook erg nieuwsgierig te worden naar wat het is!
ik heb zin om wat spulletjes te kopen, maar s=dan moet ik wel eerst weten wat het wordt.
wij doen ook niet de combitest om het weg te laten halen hoor. Ik zou het wel willen weten i.v.m. voorbereidngen.
ben je inmiddels alweer bij de verloskundige geweest ik moet komende woensdag weer.
Ga jij in het ziekenhuis of thuis bevallen (omdat ik lees over kraamkamers)
groetjes gidget
Ja ik ben alweer bij de vk geweest, toen kreeg ik een verassingsecho Omdat ze het hartje niet kon vinden met de doptone deed ze maar een echo
Dat was helemaal super natuurlijk
Oh ja met dat voorbereiden daarom willen wij dus ook de 20 weken echo.
Ja ik ga in het ziekenhuis bevallen aangezien het dichtstbijzijnde ziekenhuis een half uur bij ons huis vandaan is. Stel dat mn vruchtwater breekt tijdens de bevalling en de baby heeft er in gepoept, of dat de ontsluiting weer niet wil vorderen net als bij Sylvie… Dan wil ik niet eerst een half uur in de auto moeten zitten met hevige weeën om in het ziekenhuis te komen
hoi,
AI dat begrijp ik helemaal. Ik beval ook in het ziekenhuis. het grappige is dat ik een (groot) ziekenhuis op 10 minuten afstand heb (daar be ik ook bevallen van Emma. Maar daar doen ze sinds kort geen bevallingen meer, nu moet ik ongeveer 25 minuten rijden! geem fijn vooruitzicht.
ga jij dan bij de vroege weeen dan al naar het ziekenhuis? want ik mocht de vorige keer pas komen toen de weeen al behoorlijk heftig waren. maar dat zie ik u niet zo zitten.
groetjes!
Ik heb geen idee hoe het allemaal zal gaan, dat zal dan moeten blijken Maar we hebben nog even, wil er nu nog lang niet aan denken
Haha