Wanneer hebben jullie de beslissing genomen om voor een tweede te gaan en waarom?
Op dit moment denken we er nog niet aan, maar dat er een tweede komt, dat hopen we zeker!
Wanneer hebben jullie de beslissing genomen om voor een tweede te gaan en waarom?
Op dit moment denken we er nog niet aan, maar dat er een tweede komt, dat hopen we zeker!
Typ bij de zoekfunctie boven in beeld het woord tweede en je krijgt al heel wat topics met informatie waar je mogelijk wat aan hebt.
Groetekes, Sje
Zie mijn tickers… wij zijn er “snel” bij met een tweede, maar of dat bevalt kan ik eigenlijk pas zeggen over een paar maanden
In elk geval leek het ons leuk als de kindjes niet te veel scheelden in leeftijd en vandaar weer vrij snel zwanger.
groetjes!
ivm met mijn gezondheid en niet het ‘ongemak’ willen van 2 kleintjes die helemaal niks snappen gaan we pas voor nummer 2 als Morgan 2 jaar is. Het kriebelt al wel, maar dat zou niet goed zijn voor mij nu. Enne dan zien we wel hoe lang of dat het duurt.
Groetjes,
Michèle
Wij waren er na een half jaar al weer klaar voor, of eigenlijk nog wel eerder, maar ik moest 6 maanden wachten ivm keizersnede.
En toen hadden we ook nog een het geluk dat het weer in een keer raak was, dus bij ons zit er maar heel weinig tussen. Joey zal ongeveer 15 maanden zijn als ons dochtertje geboren word straks in januari.
Ik zie zowel voordelen als nadelen, want makkelijk zal het niet altijd zijn. Maar wel leuk lijkt me, want de kindjes groeien echt samen op en hebben veel aan elkaar omdat ze niet veel schelen in leeftijd.
Ook wij hopen weer op een 2e wonder.
Helaas heb ik in juni en vorige maand een miskraam gehad.
Groetjes,
Sandra
Wat naar voor jullie Sandra… ik hoop dat het jullie ook gauw ( weer) gegund is!
lieve groeten.
Hey Linette, ja ik zie het Bevalt het een beetje? Zwanger met zo’n kleintje om je heen dan? Hihihi ik vind het wel zwaar hoor soms… Ik kan niet meer even gaan liggen als ik dat wil, zoals in de zwangerschap van Joey… Maar het is wel heeeeel leuk om Joey al zo snel een zusje te mogen geven
Wel apart dat er in het Mamma’s Hoekje hetzelfde topic loopt!
Toch vind ik de titel een beetje raar overkomen. Weet wel zeker dat het zo niet is bedoelt, maar het lijkt net of het krijgen van kinderen iedereen gegeven is en je dat gewoon kunt plannen. En we weten allemaal dat het niet iedereen gegeven is.
jamaica was al 5 toen cheyenna kwam.dit was vooral omdat ik heel lang twijfelde of we wel een tweede wilden.mijn man is al wat ouder,en ik heb een flinke douw gehad de eerste bevalling,en nog 4 jaar last gehad van mijn bekken.
toen cheyenna 8 maanden was,en mijn man zich zou laten steriliseren,bleek ik weer zwanger te zijn.dat was heftig,en is het soms nog,zeer als je 3 keer een huilbaby krijgt,met alle stress van dien
wij hadden ook al snel besloten dat er best snel een tweede mocht komen. Ik heb dus maar een paar maanden de pil geslikt na de geboorte van Kimo en dat was vooral om mijn lijf te laten herstellen van de eerste bevalling. En eigenlijk wilde ik ook graag nog op wintersport voor ik weer hoogzwanger was . Klinkt als een stomme reden, maar plannen wanneer je niet zwanger wilt zijn is tenslotte wel mogelijk. Uiteindelijk duurde het weer een paar maanden voor het raak was en nu zit er dus 18 maanden tussen onze beide mannekes. En tot nu toe is dat erg leuk.
Volgens mij maakt het trouwens niet eens zo heel veel uit hoeveel er tussen zit. Je moet er vooral goed over nadenken of je er zelf aan toe bent, want het is natuurlijk wel een stuk drukker met twee ipv een.
[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Ik snap dat de titel een beetje raar over kan komen… is niet zo bedoeld. Weet heel goed dat het een geshenk is en niet iets dat je zomaar ‘koopt’. 't Spijt me als ik er mensen mee kwets.
Ik was gewoon benieuwd naar de beweegredenen van anderen om te proberen opnieuw zwanger te worden.
't Speelt namelijk in mijn hoofd. Is het handiger als ze heel dicht op elkaar zitten of maak je het jezelf alleen maar lastiger…
Leuk om die reacties te lezen.