Wanneer ben je begonnen met diksap te geven? En geef je dat in de gewone fles die je ook gebruikt voor de melk? Ik lees hier dat heel veel kleintjes dat al krijgen met 6 maanden misschien kan ik het ook eens gaan proberen. Zeker omdat ze de laatste dagen de gewone fles niet meer goed leeg drinkt. Misschien wil ze eens wat anders.
Wanneer diksap geven
ik heb nooit diksap gegeven maar roosvicee opgroeimix, dat kreeg hij toen hij 8 mnd werd van ons, eerder mocht hij het niet hebben omdat we aan het uizoeken waren waar hij wel en niet tegenkon. nu drinkt hij altijd die roosvicee en soms krijgt hij appelsap zonder suikers
Wij zijn met 5 maand begonnen met roosvice en diksap. Eerst uit de flesvloeding fles. Ik had de advent fles. Daarop de kleinste speen.
Als snel ben ik overgegaan naar de advent tuitbeker. Deze is voor kindjes vanaf 6 maand.
Ik heb vanmorgen een fles diksap appel gekocht. Binnenkort maar eens kijken wat ze er van vind. Ik heb een dodie fles met 3 standen speen dan zou ik het kunnen proberen op stand 1.
@Murielisblij: als ze diarree gaat krijgen wel weer stoppen met die diksap appel, want van appel wordt het erger ik zeg het maar vast haha
Ik heb altijd rode vruchten voor rico in de opgroeimix. toen hij laatst appel/perzik kreeg was hij zo aan de diarree geraakt, ben er maar meteen mee gestopt en die fles heb ik maar in de prullenbak gegooit want ik vond hem niet te drinken
Oh lekker dan Ik stond daar maar te kijken naar al die smaakjes en dacht ik ben met 1 soort fruit begonnen met het fruit hapje ik begin gewoon ook met 1 soort fruit in de diksap. Ach als het niet werkt dan moet ik het zelf maar op gaan drinken.