Ach arm meisje… Mocht ze vandaag wel gaan spelen op het KDV?
Liefs
Nee, helaas. Vanochtend voelde ik het al: nog gloeiend heet. Ze had 38,5. Ze is vandaag thuis gebleven. Ze greep constant naar haar oor en we zijn daarom naar de ha geweest. Blijkt ze een kleine oorontsteking te hebben, arm kind. Daarom gilde ze 's nachts ook weer opeens…Ik moet het aanzien en als het na 3 dagen niet beter is,moeten we terug. We moesten EEN UUR wachten bij de ha en ze gaf een kik. Ze zat helemaal zielig en passief voor zich uit te staren. Zielig he!
Groetjes Rainbow, trotse mama

ach arm meissie… Jurian heeft ook beginnende ooronsteking gehad. We kregen toen de tip op neusspray (minimaal 6x per dag) te geven. Dit heeft ws gewerkt want de onsteking is niet door gaan zetten en hij heeft geen last meer van zijn oortjes. Misschien voor jullie ook een idee?
Beterschap!

Goed idee Mini Boy! Ik zat net al te googlen wat ik zou kunnen doen. Mijn vriend had het ook al over neusspray…die hebben we nog (van VSM), dus misschien eens proberen? Thanks.
Enne…wat een leuke foto van Jurrian in zijn badje!

was in zwembad buiten vorig weekend… LEUK!
Ja die neusspray hadden wij ook… meer kan je niet doen helaas… …

Ik heb net geprobeerd met de spray in haar neus te gaan, maar ze weerde me keihard af! Moet ze niks van hebben. Het was een hele toer om 2 sprietsjes erin te krijgen joh! Uiteindelijk lag ze heeeeel veel scheetjes (nou ja, scheetJES!) te laten in bed en toen zat de luier weer vol. Ik heb haar goed geknuffeld (ook van jou Mriek!) en ze liet haar kopje toen heel ontspannen tegen me aan hangen. Dan is ze ook weer zo klein en lief! Dan heeft ze me echt nog zo nodig. Nu ligt ze in bed, eerst een beetje met popje Mascha te spelen en nu hopelijk slapen!

Rainbow. Bedenk je wel dat een neusspray snel bederft en zijn werking verliest. Ik weet niet hoe lang hij al ligt anders toch even een nieuwe halen.
Groetjes,
Michèle

ach de arme meid, van harte beterschap met der,
en inderdaad neusspray gebruiken dan blijft de weg naar de oortje open als het goed is
Groetjes Michelle
Oef, ik heb gewoon de spray gepakt die ik in september al heb gekocht! Maar het heeft misschien wel geholpen, want Eva is weer het mevrouwtje hoor. Vanochtend 36,5 en daarstraks 36,8. Ze lacht weer en heeft weer klets voor 10! Ik weet niet hoe het nu is met haar oor, maar ze is weer beter. Blijkbaar viel het allemaal wel mee dan!

misschien wringt er een tandje?? Morgan kan dan ook jantje lacht jantje huilt zijn.
Groetjes,
Michèle

Fijn dat het beter gaat met Eva Rainbow! Niets naarder dan je kindje ziek. Lief hè, dat ze op die momenten weer zo aanhankelijk zijn. Erik zit nooit meer lekker stil tegen je aan op schoot, wil altijd veel te veel zien en doen, maar als 'ie ziek is geniet ik er dubbel en dwars van…de hele dag bij mama hangen.
Groetjes!
@rainbow fijn dat ze weer het dametje is niks zo vervelend als je kindje ziek is.
@Mriek ik mis dat ook dat lekker bij je zitten dacht dat jongetjes knuffeliger waren als meisje maar merk er niets van
Hij heeft het altijd veel te druk zelfs als hij naar bed moet is het tegenwoordig springen op schoot als hij de kans krijgt(maar die krijgt hij niet hahaha)
Groetjes Michelle
Oh, maar normaal doet ze dat ook niet. Dan wil ze 3 seconden zitten en dan begint ze alweer te draaien! Dus ALS ze ziek is, is ze extra aanhankelijk en dat is ook wel weer fijn!

quote:
Oef, ik heb gewoon de spray gepakt die ik in september al heb gekocht! Maar het heeft misschien wel geholpen, want Eva is weer het mevrouwtje hoor. Vanochtend 36,5 en daarstraks 36,8. Ze lacht weer en heeft weer klets voor 10! Ik weet niet hoe het nu is met haar oor, maar ze is weer beter. Blijkbaar viel het allemaal wel mee dan!Groetjes Rainbow, trotse mama
FIJN! … weet niet wanneer je naar het cb moet? Anders kan men daar nog extra naar het oortje kijken… doen ze bij Jurian ook.

quote:
Oef, ik heb gewoon de spray gepakt die ik in september al heb gekocht! Maar het heeft misschien wel geholpen, want Eva is weer het mevrouwtje hoor. Vanochtend 36,5 en daarstraks 36,8. Ze lacht weer en heeft weer klets voor 10! Ik weet niet hoe het nu is met haar oor, maar ze is weer beter. Blijkbaar viel het allemaal wel mee dan!Groetjes Rainbow, trotse mama
FIJN! … weet niet wanneer je naar het cb moet? Anders kan men daar nog extra naar het oortje kijken… doen ze bij Jurian ook.

quote:

quote:

@Michelle: hier ook niet een extreem knuffelig jongetje hoor. Hij kan wel heel goed kusjes en knuffeltjes geven, maar alleen als het hém uitkomt…haha.
Groetjes!
Hier nu echt een hangpopje, maar ja andere oorzaak. Gewoonlijk is Morgan ook geen knuffel, Ja soms komt ze ineens naar je toe kruipen en dan moet ze opgetilt worden en dan krijg je een knuf en een kus, maar daarna wil ze ook meteen weer op de grond.
Groetjes,
Michèle