Ik lees dat sommigen ook thee geven aan de kleine. Maar op welke leeftijd zijn jullie hier ongeveer mee begonnen?
Wanneer beginnen met thee
ik ben rond 8 maanden begonnen met thee, wel bewust groene thee en kruidenthee. Amber vond en vindt het erg lekker!
Hoi,
Ik ben er met 6 mnd mee begonnen. Niet meteen hele glazen, maar kleine slokjes.
Hij drinkt dat laatste beetje gewone thee uit mijn glas op. Erg leuk om te zien!
Groetjes Jolanda
Hier wel thee geprobeerd, maar dat vindt Danique niet zo lekker geloof ik. Ze drinkt dan een paar slokjes, totdat ze het echt proeft en dan trekt ze echt zo’n vies bekkie. Blijf het wel steeds aanbieden maar ze hoeft het tot nu toe echt nog niet.

Vanaf 6 maanden zijn wij begonnen, met venkelthee (wel kruidenthee).
Hij vond het wel ok, maar niet echt heel lekker.
Gewoon wat verschillendesmaakjes proberen!
Liefs, Anne

Justin krijgt al Rooibosthee, sinds hij 4 dagen oud is. Dit op advies van de verloskundige. Hij had erg veel last van darmkrampjes, en rooibosthee zou daartegen helpen. Dit werkt dus perfect. Hij krijgt 's avonds nog steeds (hij is nu 10 weken) rooibosthee. groetjes Marloes
Hey
Allemaal bedankt voor jullie reatie.
Ik heb alleen nog een vraagje geven jullie de thee zo of doen jullie er nog melk door?
Groetjes
Elma moeder van Jordy
@michelle: waarom nog geen groene thee? Wist ik niet, dacht juist dat ik het heel goed deed
dank voor je reactie!
Nee, gewoon alleen wat slappe thee, in een tuitbeker, of een beker met rietje of een flesje kan natuurlijk ook.
Liefs, Anne