Wanneer bed en box verlagen?

heey heey

mijn kleine mannetje gaat heel erg snel draait al van zijn buik naar rug en zelfs al 2keer jaja van zijn rug naar de buik en ligt regelmatig op zijn zij in zijn box en bed en begint nu ook echt zijn kontje in de lucht te gooien en met zijn knietjes te bewegen en af te zetten maar snapt nog niet dat ie zijn armpjes ook moet gebruiken haha
maar vanaf wanneer zijn jullie het bedje omlaag gaan doen?
of hoeft dat pas als die echt gaat kruipen?

groetjes wen

Hey,

Zo gauw ze neigen naar omrollen, bedje en box verlagen. Je zou niet willen dat ze eruit rollen tenslotte…en voor je het weet doen ze het non-stop en zijn ze er heel erg goed in en dat kan je maar beter vóór zijn.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja dat is dus ook waar ik bang voor ben gelukkig heeft ie een vrij hoog bed maar kan het beter voor de zekerheid wel doen dan niet

bed heeft 3standen hij heeft altijd op de middelste gestaan zie ik nu maar raad je tog aan om hem helemaal naar beneden te doen?

Ja, want straks kan hij zich gaan optrekken en dan wil je niet dat hij z’n beentje over de rand kan slaan en dan eruit kan vallen. Dus ja, ik zou aanraden hem op z’n laagst te zetten.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

huh bij omrollen al bed en box naar beneden? Jurian draait sinds gister (dus nu 3x gedaan) van rug op buik… en dan driftig omdat hij terug wil (ja Sandra je had me gewaarschuwd) maar ik vind het super leuk want maakte me soms zorgen dat hij zo sloom is!

Maar goed als ik het goed begrijp moeten we zo langzamerhand hier de box naar beneden gaan doen? en het bedje ook? want hij ligt daar gewoon op zijn rug in … en doet verder niks als soms laken over zich heen trekken!

Ik denk dat op het moment dat ze aanstalte maken zich ook op te trekken je moet gaan verlagen. In het begin is omrollen al een hele opgave

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Mijn eerste kraamhulp zei me: “je kindje is altijd 1 stapje verder dan jij denkt, dus denk zelf ook altijd 1 stap verder dan weet je zeker dat je met veiligheid goed zit”.

Dus hou dat altijd in gedachten als je dit soort beslissingen moet nemen.

Groetekes, Sje

Zal ik doen, Morgan draait nog niet, maar ik heb zo’n vermoeden dat dat ineens gebeurd…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Wat leuk mini-boy dat Jurian zich nu ook op zijn buik rolt. Grappig om te horen dat Tim dus niet de enige die zich niet meer van buik naar rug rolt als hij het eenmaal andersom doet.

Ik zou inderdaad denken dat de plank naar beneden moet als ze zich proberen op te trekken. Maar inderdaad wat Sje zegt, wel goed in de gaten houden want voor je het weet ben je te laat.

In bed heeft Tim een trappelzak aan, dus daar ligt hij nog wel goed op deze stand. In de box ligt de plank halverwege, dus dat kan nu ook nog wel. Maar gewoon goed in de gaten houden.

Groetjes,
Sandra

hij draait met slaapzak en al om en ligt regelmatig op zijn zij heeft nu ook al uitgevonden dat ie als die op de knopjes van zijn mobiel drukt dat ie weer aan gaat haha misschien dan tog maar bedje naar beneden doen want hij speelt ook wel eens gewoon in bed en dan denk ik dat ie slaapt beter voor veiligheid kiezen en dan went ie er ook al aan
nou die van mij wil liever op zijn buik en blijft met gestrekte armpjes gerust een uur zo zitten word eerder boos als die weer op zijn ruggetje word gelegt
groetjes wen