Wanneer babykamer af


#1

Bij ons eerste hadden we met 15 weken al de babykamer af, maar bij ons tweede nu nog niet.
Me oudste zou eerst na zolder gaan maar ze wilt nu ineens niet meer, dus moeten wij in het weekend beginnen met van 1 grote kamer 2 kamer van te maken( was oorsprongkelijk 2 kamers)

Ik ben het weekend 23 weken zwanger en als alles mee zit zijn we klaar als ik 35 weken zwanger ben is dat niet te laat?


#2

Nee dat is niet te laat! Je baby kijkt er niet naar of ie een eigen slaapkamer heeft of niet
Als je er zelf veel aan wilt doen, is het waarschijnlijk handig om het eerder te doen, anders zit je buik zo in de weg!

Groetjes Manderijn.


#3

ik zelf kan niks doen dan alleen maar de kleren te wassen en aanwijzigingen te geven.
Zelf moet ik nu al rusten omdat de baby op dit moment te klein is( over 2 weken extra echo)

Het worden straks 2 kamer van 7m2 dus die zijn zo gemaakt, alleen de meeste werk zit in de muur er tussen zetten en de deuren en korzijnen te plaatsen.
Rest is het alleen schilderen behangen en laminaat leggen door manlief, en de gordijnen doet me oom.


#4

Dat valt best mee toch, zolang de baby er maar kan slapen als het evntueel eerder komt, lijkt het me geen probleem!

Groetjes


#5

Is niet te laat! Wij hebben het ledikantje afgelopen weekend pas neer gezet (ben nu 38 weken). Bij de eerste “moet” alles op tijd af zijn, en bij de volgenden wordt dat “moeten” minder. Is mijn ervaring dan…

Groetjes mama Ja



#6

Nee hoor dat is niet te laat!
Stel dat je kindje echt te vroeg geboren wordt, wat ik natuurlijk niet voor je hoop, dan moet ie toch in het ziekenhuis blijven en kan thuis nog snel de kinderkamer eerder afgemaakt worden.
Jasper kwam 7 weken te vroeg, maar moest daarvan nog 5 in het ziekenhuis blijven. Genoeg tijd om zn thuiskomst goed voor te bereiden…

Groetjes Carolien.


#7

Bij onze oudste hadden we de babykamer al snel klaar, geloof met iets van 27 weken. Maar de jongste was de kamer 1 maand voor de uitgerekende datum af en 2 dagen later braken mijn vliezen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#8

MOcht je echt te vroeg bevallen dan blijf je ook nog eerst in het ziekenhuis en zou je (indien de kamer in tussentijd nog niet af is) het ledikant ook tijdelijk bij jullie op de slaapkamer kunnen zetten.
Wij hadden met onze eerste de babykamer af toen ik 28 weken zwanger was en met 28 weken en 5 dagen werd onze zoon geboren. Hij is “pas” thuis gekomen na 10 weken, dus alle tijd om het nog af te maken.
Bij onze tweede hadden we de kamer van onze zoon (die ging verhuizen naar een andere kamer) begin april 2011 af en 3 weken later werd onze dochter geboren bij een zwangerschapsduur van 32 weken. Ook zij kwam na 4 weken “pas” thuis. Dus mochten we het niet af hebben gehad, hadden we ook nog alle tijd om het klaar te maken.

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers