Wanneer autostoel?

Ja, dat is waar… ik neem dan denk ik wel wat mee, voor de zekerheid, en dan maken we de rest daar. Moet nog maar even wachten wat hij tegen die tijd eet…
Liefs, Anne

Lilypie

En wat is het geworden?? autostoel of niet??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Weer even via allerlei omzwervingen terug naar het originele topic: Wij hebben na ruim 10 maanden ook maar een autostoel voor Nora gekocht. Een Tobi. Isofix is niet veiliger, alleen handiger als je vaak van auto switcht. Wij hebben wel een tweede auto, maar daar zit ze alleen kleine stukjes in en daarin doen we de oude stoel van mn broer. Dus niet voor Isofix gegaan.

Ze zit als een prinses op haar troon, leuk om haar te kunnen zien in de spiegel.
2 tips:
Koop direct een zonneschermpje voor het raam.
Totdat je kind 1 jaar is, is het beter de stoel permanent in ligstand te hebben, zodat ze nog niet alle bewegingen met hun eigen nekje hoeven te corrigeren.

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie

We zijn eruit: het wordt de autostoel!
We zijn gisteren bij Prenetal geweest en daar heeft Demi in de Maxi Tobi gezeten (in ligstand). Hij zat prinsheerlijk op zijn troon! Omdat we hem hadden meegenomen kon de verkoopster goed kijken of de stoel goed voor hem was. Ze zei dat hij wel al in de stoel kon ivm zijn lengte. Dus hebben we besloten om Demi tot de vakantie nog in de maxicosi te houden, maar dat de reis in de autostoel gaat! We hebben inderdaad gelijk zonnewering gekocht, en een kado voor onze knul: een leuk tafeltje met speeltjes voor aan de autostoel…

We hebben niet gekozen voor de EasyFix. We moeten de stoel wel elke keer verplaatsen, maar ik heb een 3-deurs dus is dat (ook met EasyFix) elke keer een gedoe. Dus hebben we gekozen voor 2 gewone Tobi’s ipv 1 EasyFix. Bijna voor dezelfde prijs…

Heel erg bedankt voor jullie info!

Saskia

Nog ff aanvulling … een zomerhoes over je autostoel (die van tobi moet je maar kijken op marktplaast zijn er in 3 kleuren) houdt je stoel mooier. Ik wilde het eerst niet tot ik het stoeltje van mijn zus zag… nau die is verkleurd door de zon!! Dus ons manneke zit nu op een witte zomerhoes…! Vind die autostoelen wel zweterig zeg. Maxi cosi ook trouwens…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik vond de stoelen ook heel zweterig. Ik heb heel erg gelet op de soort stof en niet zozeer op de kleur. Ik heb stof die een stuk minder zweterig is. En ik heb inderdaad een badstof hoes om de stoel gekocht. Tegen het verkleuren van de stoel, maar nog meer tegen het transpireren…

Laat de vakantie maar komen. Wij zijn er klaar voor! (helaas duurt het nog 5 weken…)

Saskia