Wanneer alleen van de trap

Hallo mijn vraag is hoe oud jullie kinderen waren toen ze voor het eerst alleen van de trap af gingen wel er bij blijven natuurlijk dus niet meer op de arm??
En hoe gaan ze dan van de traf af op de billen of toch omdraaien en dan achter stevoorten weet niet goed wat het veiligste is.
nou bedankt al vast

[/url]

Onze oudste was ongeveer 14 maanden.

We gingen op tijd met haar in “training” omdat ik 2 maanden later moest bevallen.

Groetekes, Sje

ok daar zit ik nu ook mee hahaha.
maar hoe zag die training er dan zo precies uit.
ze word nu idd toch wel erg zwaar met die dikke buik die in de weg gaat zitten hahaha.

[/url]

Even nagevraagd bij mijn man hoe het ook al weer zat want gek genoeg vergeet je dat soort dingen. We lieten haar op haar billetjes per tree naar beneden gaan. En dat ging prima.

Dus vooruit de trap af en niet achteruit. Zo ziet ze waar ze naar toe gaat. Beter voor het bewaren van het evenwicht.

Groetekes, Sje

ok prima dan kunnen mijn man en ik ook langzaam eens gaan oefenen ze neemt alles vrij snel op dus hier ben ik ook niet bang voor.
nou bedankt maar weer.

[/url]

Hou ons op de hoogte van de trainingsvorderingen.

Groetekes, Sje

ok zal ik doen hahaha wou ook een nieuwe banner bij mijn naam maken van mijn wormpje in mijn buik maar kan niets vinden en weet ook niet goed hoe dat gaat??
jij een idee.

[/url]

ja sje geef eens een tip over de banners…

pfffff neem er 1 die niet zo breed is… baby gaga ofzo, in ieder geval niet van kindjeopkomst, etc

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

dank je kimmetje maar heb je ook een nederlandse site??

[/url]

quote:
jij een idee.

Volgens mij ben ik ongeveer de enige hier op de site die geen banners heeft. Dus aan mij heb je helemaal niks vrees ik.

Groetekes, Sje

nee en aan mij al helemaal niet want ik haar banners… zoek gewoon op google en doe iets

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

jeetje kimmie zeg sagerijnig ofzo mag ook wel normaal teageeren hoor anders ben ik hier zo weg rare andwoorden heb ik ook niets aan die mag je wel voor je zelf houden

[/url]

hey mama van britt,

even over je banner.
het is wel een engelse site maar heel makkelijk.
Je kunt er leuke banners maken.
Kijk maar eens op bump and beyond.com

ook kun je er leuke maken voor jullie kleine spruit

groetjes Gytha