Hoi,
G*** er is 12 april wat gebeurd kevin was de afgelopen weken lekker buiten aan het spelen,tegen over mij steeds boos en aggressief geregeld,kwam hij boven B pest mij.
Kevin pakte hem dan terug,12 april sloegen de stoppen dor en is hij met een mes naar buiten gelopen,ik achtr hem aan hij liep achter de kids aan eenmaal snel buiten we wonen op een flat heb ik het mes afgepakt komt er een vader als een dole stier op hem af pakt hem beet bij beide armen schut een keer en duwd hem hard handig het portiek in ik naar boven met hem politie gebeld.
Dit is zeer zorgwekkend zegt die agente,ja weet mijn neus ok wel nu,we zitten er nu echt boven op niet in de keuken zonder toestemming.
Na het geberude durfde kevin na donderdag de 16 april niet meer naar buiten,b pest mij,we proberen het steeds weer maar hij wil niet.
Gister gebeld door weer een agent,ik ben verplicht als kevin naar buiten gaat er een uur bij te gan zitten.
heb gezegd en die andere kids nee kevin ja halllo heb ik gezed ikga niet ook nog de adere kids in de gaten houden,en ook niet op aan spreken als ze kliren moest ik ze toe spreken ja daaaag.
de wijagent was en is het met me eens zolang die b niet word aangepakt blijft het probleen zich afspelen,agente van jeug en gezin blijft erbij dat wij kevin in de gatern moeten blijven houden ok als hij buitenspeelt en iker bij moet gaan zitten een uur en dan weer naar binnen.
kevin speelt altijd veel langer buiten,wat denken jullie mijn man is ok zo boos geworden,kevin wil gewoon niet mer om dat b hem pest en niet alleen hem ook andere kids uit de buurt zij wijst nu naar mij om kevin in de gaten te houden
Wat moet ik doen meiden. wat denken jullie kan een kind van 5 alleen buitenspelen zij zegt van niet
Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 08:07:35
Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 10:01:04
Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 10:08:31