Wanneer alleen buitenspelen?

Hoi,

G*** er is 12 april wat gebeurd kevin was de afgelopen weken lekker buiten aan het spelen,tegen over mij steeds boos en aggressief geregeld,kwam hij boven B pest mij.

Kevin pakte hem dan terug,12 april sloegen de stoppen dor en is hij met een mes naar buiten gelopen,ik achtr hem aan hij liep achter de kids aan eenmaal snel buiten we wonen op een flat heb ik het mes afgepakt komt er een vader als een dole stier op hem af pakt hem beet bij beide armen schut een keer en duwd hem hard handig het portiek in ik naar boven met hem politie gebeld.

Dit is zeer zorgwekkend zegt die agente,ja weet mijn neus ok wel nu,we zitten er nu echt boven op niet in de keuken zonder toestemming.

Na het geberude durfde kevin na donderdag de 16 april niet meer naar buiten,b pest mij,we proberen het steeds weer maar hij wil niet.

Gister gebeld door weer een agent,ik ben verplicht als kevin naar buiten gaat er een uur bij te gan zitten.

heb gezegd en die andere kids nee kevin ja halllo heb ik gezed ikga niet ook nog de adere kids in de gaten houden,en ook niet op aan spreken als ze kliren moest ik ze toe spreken ja daaaag.

de wijagent was en is het met me eens zolang die b niet word aangepakt blijft het probleen zich afspelen,agente van jeug en gezin blijft erbij dat wij kevin in de gatern moeten blijven houden ok als hij buitenspeelt en iker bij moet gaan zitten een uur en dan weer naar binnen.

kevin speelt altijd veel langer buiten,wat denken jullie mijn man is ok zo boos geworden,kevin wil gewoon niet mer om dat b hem pest en niet alleen hem ook andere kids uit de buurt zij wijst nu naar mij om kevin in de gaten te houden

Wat moet ik doen meiden. wat denken jullie kan een kind van 5 alleen buitenspelen zij zegt van niet

Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 08:07:35

Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 10:01:04

Gewijzigd door - lieke33 op 29 Apr 2009 10:08:31

Ik weet natuurlijk niet wat B. hem allemaal geflikt heeft, maar dat Kevin met een mes naar buiten vliegt vind ik erg zorgwekkend, wat zal jij onzettend geschrokken zijn lieke.

Als ik je verhaal zo lees vind ik dat de politie onvoldoende heeft gedaan, het probleem is duidelijk niet opgelost.
ik weet natuurlijk niet hoe jij zelf inelkaar steekt, maar zodra ik een beetje zou zijn afgekoelt zou ik een poging hebben gedaan om samen met mijn man met de ouders van B. te gaan praten.

Maar vraag me even af wat er met die man is gebeurt die kevin door elkaar schudde? neem aan dat die ook wel even behoorlijk op zijn vinger is getikt, want dat vind ik echt onacceptabel, je moet met je vingens van andermans kinderen afblijven.

pppffff…moeilijke hoor, je handelt natuurlijk eerder naar je gevoel dan met je verstand in zo’n situatie.
Ik hoop dat er een goede oplossing komt want het is natuurlijk nix om op lange termijn je kind constant in de gaten te houden als hij even buiten is.

suc-6

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Kevin wil nu dus ok niet meer samen et mij naar buiten

wilde hier voor met hem spelen maar dat wil hij niet,vorige week was die b niet buiten en is hij met andere kids aan het spelen gegaan.

wat denkje het ging goed maar zodra b buiten is vliegt kevin naar binnen,met de gezinsvoogd moeten we samen rond de tafel,kevin kan wel degelijk leterlijk verwoorden waarom hij boos is de agente heeft hem erop aan gesproken wij en de voogd geberus dit weer dan gaat hij uit huis,ik ben hier zo van gesachrokken.

B treitert dus ook andere kids,agente heeft wel een advies gegeven meer toezicht van beide ouders maar ze kunnen het niet afdwingen.

lekker dan,ik een beetje mijn zoon in de gaten houden wat ik ok wil maar ga zeker niet de ander kids in de gaten houden

Wat verschrikkelijk voor je dat Kevin zoiets gedaan heeft. Als een kind van 5 jr zoiets doet, dan moet het hem wel heel hoog zitten. En ben ik het idd met Wil eens dat het goed is om voor je zoontje hulp te gaan zoeken. Zoiets kan hij niet alleen verwerken, want het is niet niks wat er gebeurd is. En ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot schrikt als de voogd het over uit huis plaatsing heeft. Dat lost het probleem natuurlijk niet op. Daarom vind ik het goed als Kevin er met iemand over kan praten. Zodat dit zeker in de toekomst niet meer gebeurd en Kevin niet met opgekropte gevoelens blijft zitten.

Ook begrijp ik de politie niet dat zij niet wat meer doen. Ik denk dat het goed is dat ook de ouders van B aangesproken worden in dit verhaal. Het is toch te zot voor woorden dat zoveel kinderen bang zijn voor B. En dat Kevin meteen naar binnen vliegt als B naar buiten komt.

Heel veel sterkte en ik vind het knap dat je je verhaal hier neerzet!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Kevin heft al hulp van onze voogd en we praten er veel over met hem,een kinderpsych doen we niet.

Onze wijagent was het gelukkig met mij eens,dat wij wilden verhuizen.
die agente van jeugd en gezi was het er niet mee eens dan verplaats je het probleem,nee heb ik gezegd het probleem zit in de wijk zelf die b nee en ze lulde er zoweer over heen kevin dit en dat lekker makkelijk zij mij buuv en nog een paar voor kevin word gezorgd nu het andere probleem nog

Ben het helemaal met je eens, dat je zou willen verhuizen.
Daarmee los je een deel van het probleem wel degelijk op, dan zou je je op Kevin kunnen concentreren, zonder bemoeienis van de buurt, waar jij je toch al niet lekker meer voelt.
maar tis natuurlijk altijd de vraag waar kom je dan terecht? en bevalt het je daar wel, overal zijn nu wel eenmaal pestkoppen te vinden helaas.

Misschien een ideetje, lijkt heel simpel en kinderachtig maar werkt wel.
Pak eens een stuk papier en schrijf er alle voor en nadelen op,
wie weet dat het de doorslag voor je geeft.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??