Wanneer 1 keer slapen?

Mijn dochtertje is nu 11 maanden, en ik vroeg me af wanneer ze meestal 1 keer op een dag gaan slapen.
Sommige dagen doet ze dat al en dat gaat goed, maar andere dagen is ze om 10 uur al lui.
wat kan ik het beste doen?? gewoon kijken hoe lang ze het volhoud 's morgens?? of gewoon nog ff om 10 uur op bed leggen??

groetjes Barbara

Ik denk dat je gewoon heel goed moet kijken wat je kind zelf aangeeft.
En elk kind is weer anders.
Persoonlijk vind ik het wel snel om met 11 maanden nog maar 1x overdag te slapen.
Maar goed, geen 1 kind hetzelfde

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hoi barbera

mijn zoontje is 10 maand en slaapt ook nog
2 keer probeer het altijd wel 1 keer maar hij kan het de ene dag wel
volhouden en de andere dag ook niet.

Ik zal als zij moe is gewoon op bed leggen.
Ze worden er alleen maar vervelend van.

groetjes katinka

Onze zoon is 9 maanden en slaapt de ene dag 2x en de andere dag 1x. We bekijken gewoon wat hij zelf aangeeft.

Jee, wat was Stephan dan een slaapkoppie zeg

Nou, hier mooi niet. Ze vinden het hier allebei veeeeeeeeels te gezellie beneden whahahaha.

Ja, Steef ook wel
En het gekke is dat hij als ienie mini baby érg veel wakker was. Veel meer als Kaya.
Hij was (en is nog steeds) heel erg alert en wilde niks missen.
Maar toen hij ietsje groter werd had hij, juist door die alertheid als hij wakker was, méér behoefte aan slaap.
Hij heeft dus ook een middagslaapje gedaan tot hij net 3 jaar was

Luca slaapt ook nog 2 keer, maar niet heel lang. Telkens een uurtje ofzo. Soms nog korter en soms weer langer. Maar hij wil wel altijd om 10.00 en 15.00 naar bed. Slaapt gelijk, dus voorlopig laat ik het maar zo. Straks in de zomer, als hij 1 is, en het warm wordt, ik denk dat het dan mooi tijd is voor 1 slaapje. Of willen ze juist meer slapen met warmer weer?? We zien het wel!

Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

ik sluit me aan bij het advies om het per dag aan te kijken…enne ik ben blij dat die van ons nog lekker twee gaat slapen, geeft mama nog wat extra tijd. Maar goed we juichen niet te hard want voor je het weet verandert meneer de boel weer.

http://www.familievergouwen.nl