Wanhopig

Nou ik weet echt niet meer wat te doen.
Ik heb een zoontje van 8 weken, hij was wel vier weken te vroeg geboren.
Maar er zit nog steeds geen regelmaat in tussen de voedingen, zo komt hij om de twee uur dan gaat er vijf uur overheen en snachts slaapt hij ook niet door.
Nu is hij de laatste tijd na de voeding alleen nog maar aan het huilen en ik weet niet meer wat ik er mee aan moet. Hij slaapt ook nogeens veel te weinig tussen de voedingen door, dus het zal misschien ook wel oververmoeidheid zijn. Maar ik word er ondertussen gek van. Ik kan toch niet de hele dag met hem rondlopen en ik kan hem laten huilen maar dan huilt hij over een uur nog. Dus ik word er echt wanhopig van.
Ik heb nog een kindje van bijna drie dus daar moet ik toch ook wel rekening mee houden, ik kan moeilijk de hele dag met de kleinste rondwandelen.
Dus wie o wie heeft er nog gouden tips voor mij???

Wanhopige Diana.

hallo,

herken je probleem als de beste hahaha
lieke 8 weken heeft dit de eerst 5 weken ook gehad liep er alleen maar mee rond en ze was oververmoeid.
ben toen in gaan bakeren en dit brengde rust,en regelmaat, ging toen in eens om de 4 uur eten. sliep toen 3 a 4 uur tussen de voedingen. nu baker ik haar niet meer in en ligt ze alleen in een slaapzakje. slaapt prima (nog niet altijd)
sinds vorige week laten we ze even huilen als ze in bedje ligt leek wel of ze er aan gewent was dat ik steeds kwam. ze heeft toen echt half uur gekrijst en sliep toen. sinds dien jengelt ze even als ik ze in bed leg en slaapt ze na 15 min.
wij hadden ook geen rust. maar heb haar toen bij de eerste tekenen van vermoeidheid (gapen) in bed gelegd. nu heeft zij ook regelmaat en rust.

ik zou in ieder geval goed naar je kindje kijken en als ze moe lijkt te zijn gewoon in bedje leggen. anders raakt ze inderdaad oververmoeid, hebben wij ook gehad en dan was het huilen.
Ik weet niet of ze flesvoeding of bv krijgt? lieke krijgt flesvoeding en dat hebben we in 1 week ook flink moeten verhogen omdat ze honger had.

misschien heb je iets aan mijn verhaal
valt niet mee maar het komt goed dat heb ik bij ons wel gezien

groetjes gytha

Hoi Gytha,

Bedankt voor je reactie ben blij dat ik toch niet de enige ben met dit probleem.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik vorige week met hem naar een osteopaat ben geweest omdat hij altijd zo ongelukkig met zijn hoofdje ligt en sindsdien is het wel verergerd. Ik heb net naar die man gebeld en ik kan er pas morgenavond weer naartoe, maar ik hoop dan wel dat het gaat beteren.
Vanmorgen heeft Justin een uur aan zijn fles ziiten lurken en toen was die nog niet leeg, daarna nog een hele tijd bij mij gehad en toen in bed gelegd, was geen succus want hij begon weer te huilen. Toen om 12 uur weer een fles gemaakt is hij weer een uur mee bezig geweest en weer niet leeg. Nu heb ik hem iets sneller in zijn bed gelegd en nu slaapt hij. Eindelijk, ben benieuwd hoe lang het duurt.

Wij hebben met Daniël ook de eerste 10 weken steeds rondgelopen en vooral 's avonds uren en uren met hem gezeten. Nu is hij 16 weken. Ik geef borstvoeding en hier gaat het net zo. Ook soms tweeenhalf uur, dan weer vijfenhalf uur ertussen. Meestal 5 voedingen, maar soms ook weer 6 omdat hij dan weer 's nachts een keer komt. Ik word er ook moe van en denk dat ik de enige ben zonder regelmaat… Ik heb ook nog een hummel van net 2 rondbanjeren, dus ja ik kan alleen maar zeggen, je bent niet de enige en het kan nog even duren, maar ook zo maar weer voorbij zijn. Want voorbij gaat het echt! Sterkte ermee.
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Nou had ik maar niks gezegd, hij heeft net 5 minuten geslapen en ligt nu alweer te huilen, weet echt niet meer wat te doen.
Misschien ook maar eens gaan inbakeren.

Diana.

ja dan hebben ze bijna geen hazeslaapjes meer. en Lieke sloeg zich steeds wakker en sliep dan ook heel kort. misschien even door laten huilen heeft hier echt geholpen!
nu huilt ze niet veel meer! omdat ze uitgerust wakker wordt en weer op tijd gaat slapen. en sommige kindjes hebben het nodig om even in slaap te huilen. Ik leg Lieke overigens wel wakker in bed zodat ze zelf in slaap moet leren vallen. als ik ze slapend in bed leg wordt ze ook weer snel wakker dat had geen effect.

succes je moet zelf ook een beetje zoeken wat je het beste lijkt.
wel moeilijk ik weet er alles van

groetjes en suc 6 Gytha