Hallo allemaal,
Ook mijn kleine meid van 9.5 maand is nog steeds zo uit haar doen. Wintertijd, ziekte, nog een keer ziek, sprongetje, ineens staan en stapjes zetten, open billetjes, tandjes (nog niets te voelen) ?? Het is wel allemaal erg veel voor haar op dit moment. En hier zitten we nu al bijna 3 weken in.
Ik word inmiddels behoorlijk WANHOPIG, met name door vermoeidheid, want Floortje blijft nog steeds rond 04.30 uur wakker worden!!! Normaal gesproken is dat tussen 05.30 en 06.00 uur.
Wat doe je dan op zo’n tijdstip??
Laten huilen wordt een drama, want ze heeft dan al honger en kan niet in slaap komen. Ik hoor haar maagje vaak gewoon knorren als ik haar tegen me aan houdt!!
Op de arm en weer terug leggen? Ze valt in slaap op de arm maar kan de slaap in haar bedje niet meer vatten.
Vanochtend heb ik een klein flesje gegeven, 60ml. Daar sliep ze gelukkig tot 6.00 uur op. Daarna de “echte” papfles gegeven. Ging ook schoon op.
Iedereen zegt dat het wel over zal gaan, maar als je er zo midden in zit en het duurt zo lang, dan zie je dat niet gebeuren…
Ze wordt nog een enkele keer 's nachts wakker, zoals vannacht, maar niet meer elke keer. Hierover heb ik vorige week een topic geschreven.
Heeft iemand nog een keer wat tips wat te doen op dit idiote vroege tijdstip?? Ik doe haar gewoon normale tijd 's avonds naar bed. De ene keer heeft ze daar wel moeite mee, de andere keer gaat dat gewoon goed.
Dank je wel,
Iris