Wangetjes

Mijn zoontje heeft altijd droge en rode wangetjes, het komt niet door tandjes.

Ik heb al van zwitsal en bepathen zalf geprobeerd maar het blijft droog en rood lijkt schilferig maar is het niet iemand tips?

Weet iemand ook misschien hoe je die babybanner goed krijgt want ik heb alleen maar tekst?

2x dgs bepanthen smeren werkte hier perfect.
of vasaline, geen zwitsal want daar werden ze nog droger van omdat daar parfum in zit.

Groetjes Gytha

Hier helpt Vaseline idd als een tierelier

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier heb ik een paar keer per dag bepanthen gesmeerd.
Niet net voordat we naar buiten gingen, met dit koude weer.
Maar gewoon erna bijv.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Een klein beetje olijfolie op een wattenschijfje en daar zijn wangetjes een paar keer per dag mee insmeren.

Ook gebruiken we balneum baby crème, dat werkt hier ook erg goed.

Van de huisarts kregen we de tip om geen sudocreme te gebruiken. Hier zit zink in en dat blijkt uit te drogen. Sudocreme is wel weer goed voor natte kapotte plekken (bijvoorbeeld luieruitslag).

Een klein beetje olijfolie op een wattenschijfje en daar zijn wangetjes een paar keer per dag mee insmeren.

Ook gebruiken we balneum baby crème, dat werkt hier ook erg goed.

Van de huisarts kregen we de tip om geen sudocreme te gebruiken. Hier zit zink in en dat blijkt uit te drogen. Sudocreme is wel weer goed voor natte kapotte plekken (bijvoorbeeld luieruitslag).

Ik smeer calendula weer en wind creme van weleda op de wangetjes.
Ik heb pas gelezen dat Vaseline vocht uit de huid onttrekt… moet zeggen dat het bij Senne heel goed werkt

Groetjes van Sascha en Senne