Waneer kregen jullie een buikje?

Even een vraagje.
Bij Danielle kreeg ik alleen de laatste maand een kleine zwangerschapsbuik.
Nu ben ik ruim 17 weken en kan nog steeds mijn gewone broeken aan en heb ik een riem nodig . Nu heb ik 4 kilo afgevallen. Maar ik wil ook graag een zwangersschapbuik hebben.
Oke ik ben wel wat steviger, maar het lijkt me ook leuk als mensen straks aan me kunnen zien dat ik niet dik, maar zwanger ben.

Hebben meer meiden hier last van gehad?

Tot week 20 heb ik in mijn gewone kleding gepast. Daarna begon mijn buik pas te groeien.

eh ik kon met 12 weken mijn eigen broeken al niet meer aan en ik droeg mervin zijn truien om het te verbergen. Maar ik had ook een toeter die niet leuk was. Met 20 weken kon ik mijn eigen schoenveters al niet meer dicht krijgen en aan het einde kon ik niet meer bij de bovenste keukenkastjes omdat mijn buik letterlijk in de weg zat. Overigens kon je aan de achterkant niet zien dat ik zwanger was. Moet de dan de koppen van stratenmakers eens zien als ze je nafluiten en jij draait je met buike en al om en zegt lachend bedankt he jongens

Groetjes,

Michèle

Tijdens de zwangerschap Ruben heb ik tot ehm…ik meende 22 weken mijn normale kleding kunnen dragen.
met name dan de stretch spijkerbroeken en heupbroeken hé, de normale strakke spijkerbroeken kon ik niet meer in.
nu 16 weekjes zwanger maar draag de positie broeken al zinds week 9, en moet zeggen deze keer groeit de buik erg snel! heb al meerdere malen te horen gekregen zit er echt maar 1 in? nou ja dus, moet wel zeggen dat de lol van zo’n opmerking er na een aantal keer wel vanaf gaat hoor.
dus heb me dan ook niet tot 12 week kunnen stilhouden, je kon er gewoon al niet meer omheen.
dus wat mij betreft mocht het juist wel wat minder snel

Groetjes Marianne mama van Ruben

De eerste zwangerschap kon ik ook met ongeveer 12 week mn eigen kleren niet meer aan. Nu loop ik al vanaf het begin in mijn zwangerschapsbroeken. Maar dat komt omdat ik ze voor die tijd al aan had… Ik pastte mijn eigen broeken sinds een paar maanden ineens echt niet meer…
Maar bij deze zwangerschap is ook bij mij mn buik echt enorm snel gegroeid. Ik had meteen de eerste weken al een dikke buik.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik kreeg wel snel een buikje, maar kon tot het laatste mijn spijkerbroek aangehad (wel met bovenste knoopje los) Ik was ook maar 9 kg aangekomen in totaal, ik ben zelf zwaar 85 kg, dus je zag het gewoon minder snel, dat vond ik overigens niet heel vervelend!

Ik kon wel heel lang mn eigen broeken aan, (knoop los)
maar heb toch wel met Noah met 8weken zwangerschapskleding gedragen, en bij Joël met 6/7weken.

Liefs, Melanie

Bij de oudste had ik vanaf 12 weken denk ik zwangerschapsbroeken aan. Bij de jongste al vanaf 8 weken.
Ik was 8 weken zwanger en we hadden feest van mijn ouders die 25 jaar getrouwd waren. Behalve mijn ouders en broer wist niemand het. Ik kreeg wel een hoop rare blikken en een vriendin van mijn moeder feliciteerde me zelfs al . Toch hebben we het de rest pas na de echo verteld.