Wandelwagen?

Ons zoontje is net 5 maanden en 8,5 kilo (jaja een flinke beer!).
Nu wandelen we nog met de kinderwagen (bak) die gebruikt kan worden tot 9 kilo. In de gebruiksaanwijzing van de wagen staat dat de opvolger (het stoeltje) geschikt is voor babys vanaf 5 maanden. Tsja hebben we een te dikke baby (grapje)? Maar nu mijn vraag: toch maar tegen de 9 kilo aan in de bak, of nu langzaamaan gaan wennen met het stoeltje (die trouwens wel helemaal plat kan).

hoi

als je kindje kan zitten kan je hem gerust in de stoel zetten hoor,want die kan je ook in ligstaant zetten. ik heb het ook gedaan met 5 maanden en mijn zoon was ook een dikke hoor hahaahahahah en hij vond het prachtig kon die eindelijk wat zien als we naar buiten gaan. gewoon proberen of het lukt anders nog ff in de bak maar denk het haast niet hoor als ze eenmaal de wijde wereld zien vinden ze het prachtig. wees niet bang dat hij eruit valt gewoon goed vast zetten in de riempjes!

noou s6 he meid

kus van mamma van ferdi

chantal

ok bedankt we gaan het vanmiddag meteen proberen!
Hij kan alleen nog niet los zitten, maar in de ligstand moet dus geen kwaad kunnen voor zijn ruggetje?

nee hoor lieke zat met 5 maanden ook in wandelwagen ze vondt de wandelwagen bak niks aan. toen omgebouwd en ging prima ze kon teminste wat zien.
Ze keek haar ogen uit.
Wel hebben we hem nog lang in ligstand gehad.
Staat nu pas sinds een week wat rechter.

succes en hij zal het kei leuk vinden.

groetjes gytha

Bedankt dames,
Thijmen vindt het geweldig in de “nieuwe” wagen. hij geniet zo lang hij het volhoudt, en valt dan in slaap.

Hallo,

Vincje ligt al vanaf 4,5 maand in zijn stoeltje.
Hij paste niet meer in zijn bak en vincje is echt totaal niet te zwaar of te lang.

Ik heb 'm gewoon in de ligstand staan.

Knuffies,

Van ons

9 maanden banner

Hylke hebben we nu ook al een paar weken in de buggyzit,
in plaats van de wandelwagenbak.

Hij gaf duidelijk te kennen dat hij het nogal saai vond in de bak.
De laatste strandwandeling met hem in de bak: er stond wat wind,
dus hup, de kap omhoog. Meteen brullen.
Stukje verderop de kap dus maar weer naar beneden gedaan.
Meteen weer stil.
En even later met z’n handjes boven de rand om de wind te voelen.

Met 10 weken al

Inderdaad de buggyzit wel in ligstand, eventueel met een handdoek ofzo
een “verkleiner” maken.

thije past ook bijna niet meer in de bak… maar hij vindt het nog best, dus ik laat hem nog lekker liggen, prop hem er gewoon in! Het is nog zo koud… luca wilde ook snel wat zien, en die is ook eerder in het stoeltje gaan liggen.
Als we in de speeltuin zijn en ik ben met luca bezig dan zet ik thije wel eens zittend in de bak. De kap naar beneden en daar leunt hij dan tegenaan. Vindt hij erg interessant!

Hoi!
Als je een wandelwagen hebt die verstelbaar is bij de rug dan zou ik die gewoon gaan gebruiken!!
grtjes, Anita

Anita

Bedankt voor alle reacties. We hebben hem erin gezet en het is een groot feest!
bedankt…