Misschien een rare vraag hoor. Maar ik ben zo benieuwd hoe jullie dat doen als jullie een eindje willen gaan wandelen (of even naar de winkel willen) met een kleine die net kan lopen.
Ik weet niet zo goed of ik Nick nou zelf moet laten lopen en dan een wandelwagen mee moet nemen. Ik denk dat het nog te vermoeiend is om zo ver te lopen. Vaak wil hij ook “los” lopen en niet aan de hand. En dan ben ik onderhand na 3 uur nog maar 5 meter van huis…
We hebben ook een hond en dan is het helemaal niet praktisch om EN een wandelwagen EN een hond EN een kind vast te moeten houden. En om nou de hond iedere keer uit te moeten laten als Nick op bed ligt is ook geen optie. Nu kan Nick wel in de wandelwagen zitten maar sinds hij een maand geleden is gaan lopen, is dat ook vaak drama…
Kijk zoals vanmiddag ging het prima. Dan is mijn man erbij en we hadden de slee mee.(voor het geval dat) Dus mocht hij moe worden of een andere kant oplopen dan ben je altijd nog met z’n tweetjes om dat in de gaten te houden. In m’n eentje vind ik het best nog lastig.
Ik zal het wel helemaal verkeerd aanpakken dus ik hoor graag hoe jullie dat doen!
Groetjes Bianca