Wakker worden in de nacht


#1

hallo,

mijn zoontje word in de nacht altijd wakker en wil vaak niet meer slapen wie kan helpen

 

mvg stephanie

hallo,

mijn zoontje van anderhalf word altijd wakker zodra ik net een uurtje in bed lig ofzo hij blijft vaak gelijk nog 2 uur wakker en ik krijg heel weinig slaap,

ik leg hem altijd naast me neer zodra ie gaat huilen want in zn eigen bedje wil ie niet maar als ie naast me ligt gaat ie af en toe huilen zo omt half uur ik krijg daardoor vaak maar 3 uur slaap per nacht en sta dan weer bijna 21 uur achter elkaar op de been dus erg zwaar

wie heeft dit ook wel eens gehad en weet er een oplossing voor want ik dacht eerst dat het met honger of dorst te maken had maar dat is ook niet zo

wie heeft advies of een oplossing??

vriendelijk bedankt

stephanie


#2

Als je op het forum in de zoekfunctie "niet slapen" intoetst, vind je hier al diverse topics over.

http://www.ikkeben.nl/forum/search.asp?mode=DoIt


#3

heb je ondertussen al wat oplossingen geprobeert???

want ik heb dat ook met men kleine ,men vriend heeft goed warm eten en dat helpt ook elke keer ze wakker komt.

hij mocht dat van mij niet doen,maar toch doet hij zijn gedacht en dat helpt .

weet je wat ook soms helpt  als je je kleintje op je schoot zet en een halfuurtje met haar wipt.moest jij een betere oplossing vinden of krijgen zou je die met me willen delen want slaap heb ik haast ook niet en ik ben met twee.men vriend (haar papa) en ik.

hopelijk heb je daar wat aan,..

sterkte en groetjes nathalie

kun je a.u.b. iets terug schrijven want ik probeer al dagen met iemand te communiceren of te chatten maar het lukt me niet ik kan ook niet echt super overweg met een computer,...en ik ben 24jaar