Wakker van vuurwerk?

Hoi meiden,

Allereerst wil ik jullie allemaal een gezond en gelukkig 2010 wensen!

Ik ben benieuwd hoe jullie kids het gisteren hebben gedaan met al het vuurwerk.
Thoby is rond half 12 huilend wakker geworden. Heb hem een koekje gegeven en wat te drinken en toen kwam hij wel weer bij. Hij heeft daarna om 12 uur samen met mij vanuit het raam naar het vuurwerk staan kijken, hij leek het wel leuk te vinden…was wel een heel mooi moment zo samen met mijn mannetje.
Daarna is hij rond 1 uur pas weer gaan slapen maar was vanmorgen wel gewoon om 8 uur wakker! de grapjas! Je zou denken dat hij een beetje uit slaapt maar nee hoor!

Tim is niet wakker geworden. En dat terwijl hij aan de straatkant slaapt en er behoorlijk wat vuurwerk afgestoken werd. Ben paar keer gaan kijken, maar hij lag heerlijk. Tim werd om 9.00 uur wakker, dus we mogen niet klagen. Wel een kort nachtje, want we lagen er pas om half 5 in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Senne werd gisteravond rond 23.15 uur wakker van de knallen die we al hoorden. We hebben hem nog twee keer terug proberen te leggen, maar hij werd iedere keer weer overstuur bij een nieuwe knal. Uiteindelijk besloten om hem op te houden. Hij vond het niet erg leuk al dat vuurwerk in het begin, maar langzaamaan ontdooide hij en wilde hij door het raam wat naar buiten kijken.
We hebben hem bij ons in bed moeten nemen om zelf ook iets van een nachrust te krijgen en uiteindelijk tegen de ochtend was het buiten helemaal stil en konden we hem in zijn eigen bedje leggen. Om 07.00 uur kwam de jongste alweer (die wel lekker de hele nacht heeft doorgeslapen), dus veel slaap hebben we niet gehad.

Groetjes Rebecca

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dylano werd om kwart voor 1 wakker en heeft toen samen met mij en papa vuurwerk gekeken, om kwart over 1 lag hij er weer in maar sliep pas weer om half 3, toen werd het een beetje stiller. Hij begon bij iedere knal te zingen en jajajajajajaja te zeggen pffff.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Noa heeft vannacht geslapen van 18.45 tot 08.00 uur. Dwars door alle vuurwerk heen dus. Gistermiddag had ze wel maar kort geslapen door al het geknal, zo ongeveer pal onder haar slaapkamerraam. Ze zal wel doodop geweest zijn

Joey is om 12 uur wakker geworden vannacht, en is pas tegen drieen denk ik, weer in slaap gevallen! Hij heeft verder geen kick gegeven, hij zat met zijn rug tegen de spijlen aan te bondekn en onder tussen een hmmm hmmm hmmm geluid te maken… Ik zat zo te twijfelen wat ik moest doen! Er uit halen zou betekenen dat ik hem met erg veel moeite pas uren later weer in slaap zou krijgen, maar zo zielig en alleen laten zitten voelde ik me ook niet lekker bij. Ik had mijn moeder gebeld om gelukkig nieuwjaar te wensen, en even overlegd met haar, haha! Ze vond dat ik hem, zolang hij niet huilde, beter in bed kon laten, om hem niet nog meer in de war te maken. En dat heb ik ook maar gedaan. Hij heeft natuurlijk helemaal geen idee wat die knallen allemaal zijn, en kan ook niet beoordelen of hij er bang voor is of niet. Hij was blijkbaar niet bang, want anmders had hij zich wel laten horen neem ik aan… Gelukkig heeft hij verder wel geslapen, en vanmorgen pas om kwart over negen wakker, kwart voor 10 hebben we hem er uit gehaald
Ik ben wel blij dat het allemaal weer achter de rug is, eindelijk weer wat meer rust voor mijn mannetje, hoewel de komende week nog best hectisch zal zijn…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

hier uit voor iedereen een goed 2010.
en ook hier hebben ze heerlijk door geslapen vanacht.hahah

[/url]

[/url]

rico heeft van kwart over 7 tot 9 uur vanochtend geslapen haha
hij is er ook niet wakker van geworden en hier ging het echt tekeer, ze hebben tot kwart voor 2 liggen knallen
en het is nogal gehorig bij ons, en wonen in een flat, tegenover EN achter ons staan ook flats dus het galmde helemaal door
Rico heeft zich niet eens bewogen tijdens de knallen, want heb ervoor gekeken en erna en hij lag nog precies hetzelfde in een aparte houding
echt goed dus. en lekker dat we tot 9 konden slapen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi,

De ouste van ons (4 1/2) werd om 12 uur wakker van de knallen.
Ging toen mee naar beneden en vond het vuurwerk prachtig!
Kwart over 1 lagen we op bed en vanmorgen gewoon om kwart voor 7 wakker.
Kort nachtje dus.
De jongste 2 1/2 die had haar oogjes heel even open toen ik na 12 uur ging kijken, maar vielen gelijk weer dicht.
Gaan vanavond op tijd slapen denk ik.

Groetjes Lisan.

De beste wensen voor allemaal!

Eva kwam gisteren mee met opa en oma, waar ze gelogeerd had. We hebben haar tegen 20.30 uur in bed gelegd en ze heeft echt overal doorheen geslapen. Niks gehoord! En hier hadden ze zo’n chinese rol in de straat, dat ding knalde als een gek. Maar ze sliep gewoon door! Tot 08.15 uur…dat had van mijn vriend (die Eva-dienst had haha) best wat later mogen zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nick heeft smiddags mogen kijken hoe zijn grote broer het vuurwerk afstak. Knallen was hij al wel gewend de rest van de dag. Toen sliep hij erdoorheen. Savonds na een warm badje om 19.00u naar bed en hij heeft heerlijk doorgeslapen tot 7.30u. Ik heb, toen het knallen begon gekeken bij hem. Als hij wakker was geweest dan had ik hem eruit gehaald om eventjes voor het raam naar het vuurwerk te kijken. Maar meneer lag prinsheerlijk in zijn bedje. Later nog een keertje gekeken. Uiteindelijk toen wij naar bed gingen, heb ik hem nog even "goed"gelegd (hij kruipt altijd boven de dekens uit en ligt met zijn hoofd tussen de knuffels). Als ik dat eerder gedaan had, dan denk ik dat hij wakker geworden was. Dus wij hebben nog lekker kunnen slapen al was het toch wel erg kort…

Voordat Erik naar bed ging heeft m’n vriend nog een sierpot afgestoken, dus kon 'ie nog mooi even vuurwerk kijken. Tegen 19.00 uur is Erik gaan slapen en af en toe werd er geknald bij ons 's avonds. Hij werd er niet echt wakker door, maar hij sliep wel onrustiger dan anders. De babyfoon sloeg vaak aan van dan weer een kuchje en dan weer te hard omdraaien, etc.

Om 00.00 uur sliep 'ie overal doorheen, terwijl het goed tekeer ging. Zelfs m’n vriend stond onder het slaapkamerraam van Erik te knallen, maar 't deerde 'm niets. Toen wij naar bed gingen (tegen 1.30 uur) was het vuurwerk voorbij en toen werd Erik ineens een paar keer wakker. Niet echt huilen, maar wel piepen, dus heb een paar keer naar hem toe moeten gaan. Uiteindelijk sliepen we en was Erik om 6.30 uur wakker. Niks uitslapen hier dus, maar heb vanmiddag nog een middagslaapje gedaan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier heb ik luna om half 12 eruit gehaald, dat had ik beloofd. Vuurwerk voor het raam gekeken en ze vond het prachtig. Mees werd kwart over 12 wakker omdat het aan de achterkant waar hij slaapt behoorlijk te keer ging. Hij werd echt bang huilend wakker. Heb hem eruit gehaald ook ff naar het vuurwerk laten kijken en toen het knallen minder was er weer in gelegd. Hij heeft tot 7u geslapen, fles gehad daarna door getuft tot 9u. Luna kwam ook tegen 9u, dus niks te klagen hier.

Gr patries

Dani heeft heerlijk door het vuurwerk heen geslapen (terwijl het zo tekeer ging buiten, oa papa van Dani met zijn vuurwerk, haha). Vanochtend werd hij rond 09.00 wakker. Helemaal prima dus!!

En ook voor iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en voor een aantal meiden een vruchtbaar 2010!!!

Hier hebben beide jongens (3 maanden en 21 maanden) door alles heengeslapen in een vreemd bed bij vrienden. Ideaal van die kinderen die overal slapen Daarna in de auto naar huis en thuis weer lekker verder slapen.

[img]http://b2.lilypie.com/VhVPp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Eerst allemaal de beste wensen voor 2010!

De oudste hebben we om kwart voor 12 wakker gemaakt, hadden we beloofd, ze heeft met ons vuurwerk gekeken en even lekker op de bank gezeten met een klein bakje chips. Ze genoot op en top, vond het vuurwerk super!
Om 01:15 sliep ze weer tot 08:40, dus geen klagen.
De jongste had heerlijk doorgeslapen, dus kwam netjes rond de klok van 07:00 voor haar fles

Geslaagde oud- en nieuw dus!
Groet Vanessa

We lagen zelf ook heerlijk om kwart over 12 in bed… waren het allebei zat en ik had eerder al op bed gelegen (ivm misselijkheid) dus … hup ons bed in. We dachten als Jurian wakker wordt pakken we hem even bij ons. Maar nee hoor om 8 uur wakker gemaakt omdat we 'smorgens weer naar de kerkdienst wilde.

Was gewoon trots op hem dat hij er niet wakker van werd…

Wij hadden Morgan om 19.00 op bed gelegd bij oma en om tien voor 12 wakker gemaakt. Ik had rond enen een taxi besteld dus dan wil je wel klaar staan. Hij kwam inderdaad te vroeg. Morgan vond het vuurwerk wel mooi maar had op een gegeven moment genoeg gezien en wilde naar bed, maar ja dat ging niet. Het vuur vond ze overigens ook erg mooi. Klein pyrootje net als pappa

Maar goed om 1.00 lag ze thuis weer in der eigen bedje en om 2 uur wij ook. Om half acht kwamt ze helaas weer. Maar wij zijn ook even gaan liggen gister en gisteravond om 21.00 was het hier lights out

Groetjes,

Michèle

Allemaal de beste wensen!!

Wij hadden Noah om half 8 in bed gelegt, daar heeft ie een uurtje geslapen, en is toen wakker geweest van half 9 tot half 1 snachts!

Daarna was ie helemaal kapot, en heeft ie heerlijk geslapen tot kwart voor 10 :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Met Seth is het ook ontzettend goed gegaan!!!
We zijn bij vrienden geweest en hebben hem daar om 8 uur op bed gelegd, en hij ging gelijk slapen.
Om 12 uur zijn we gewoon met babyfoon met zijn allen naar buiten gegaan en vuurwerk gekeken/afgestoken. Toen om 00.45 werd Seth wakker, en heb ik een half uurtje naar het vuurwerk gekeken met hem, lekker zittend in het raamkozijn. Hij vond het schiiterend en zei steeds o, o…haha.
Daarna in bed gelegd en hij ging gelijk slapen.
Papa en mama gingen er pas om 3 uur in:S
En Seth was om half 8 wakker, hij keek gelijk naar het raam, en zei o, o… haha, hij zag dat er geen vuurwerk meer was.

1 januari heeft hij bij oma en opa geslapen, want toen hadden papa en mama een gala, en lagen ook pas om 3 uur in bed… dus… ik ga zometeen lekker naar bed
Maar ook bij opa en oma heeft hij hel goed geslapen, en hij lijkt totaal niet ontdaan door alle rare dingen!
Liefs, Anne