Wakker maken

Wat fijn, einde sprong! En nu even flink genieten en op naar de volgende. Haha!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Inderdaad worden wij hier door dylano wakker gemaakt en vanochtend was ik absoluut niet amused, hahahaha. Hij had gister overdag 's morgens 2 en half uur geslapen en 's middags ook 2 uur is voor dylano al heel ruig. Nou dat heb ik dus ook geweten, om 12.00 uur vannacht klaarwakker papa eruit tul gegeven f stil toen ik om kwart over 12. yeahhhhh stil tot 4 uur, ,meneer had de grootste lol zeg en lachen en gillen ik vond het iets minder pffff. toen half 5 hup daar gingen we weer hahahaha. papa is uiteindelijk om 6 uur gegaan en toen heeft ie nog geslapen tot 7 uur. dus heb al gezegd vanochtend mag ie sowieso niet langer als 2 uur slapen anders gaat ie straks heel zijn ritme omgooien das niet de bedoeling

Groetjes Michelle

Hier ligt morgan er nu voor de tweede keer in. We waren boodschappen wezen doen en even naar de eendjes gekeken die gevoerd werden. En thuis twee tellen in de box, maar ik zag het al en ik dacht straks valt ze weer. Dus in bed gelegd alleen was ze gaan rollen en zat ze vast in der slaapzak dus ze moest even losgemaakt worden. Ze was zo moe dat ze niet eens naar me lachte. Even over der bolletje geaaid en gezegd dat ze lekker moest gaan slapen en dat doet ze nu ook. Ik ga zo even haar was ophangen en onze in de machine gooien. En straks als we brood gegeten hebben gaan we naar de kinderboerderij.

Oh ja ze lust trouwens een eierkoek. Ik had er een paar gekocht en haar een stukje gegeven, dat gezicht… een meneer zei al dat vind ze niet lekker, dus morgan gaat niet aan sonja

Groetjes,

Michèle