Hoi
Jack is nu al een tijd zindelijk overdags van ontlasting en plas.
's Nachts krijgt hij nog gewoon een luier om en daar plast hij dan ook gewoon in tijdens het slapen.
Maar nu is het al 2 keer in een week voorgekomen dat hij midden in de nacht wakker wordt en gaat liggen kletsen. Na even afwachten ga ik er dan heen en hij zegt dan te moeten plassen. Dat doet hij dan ook ( soms minimaal) op het potje maar er zit dan ook al plas in zijn luier. ( Vannacht duidelijk een hele nieuwe plas, te lang gewacht dus )
Het vervelende is dat hij niet direct weer in slaap valt maar af en toe nog ligt te kletsen…heel leuk als je de volgende dag moet werken…en het is inmiddels 1 uur later. Niet dat hij dan een uur kletst hoor maar net als je dan bijna slaapt hoor je hem weer even.
Ik overweeg nu om hem nog te laten plassen voor ik zelf naar bed ga. Zou dat handig zijn of juist niet?
Misschien slaapt hij dan gewoon verder de rest van de nacht.
Mijn “angst” is een beetje dat hij niet meer in slaap komt…of TE moe is om een plas te doen als hij gewekt wordt uit zijn diepe slaap.
Tips zijn welkom!! Of zou hij helemaal niet wakker worden van een plas maar van iets anders?