Wakker maken voor de fles?

Hoi hier ook een flessenvraag.

Sanne krijgt de fles 90 cc en 3 schepjes. Volgens het cb moet dat ongeveer om de 3 of 4 uur. Alleen Sanne heeft de ene keer na 2 uur al honger (Als ze na 2 uur komt voor de fles, dan probeer ik het wel een beetje te rekken, maar dan krijgt ze na 2,5 uur wel de fles.) en nu zit er alweer 4,5 uur tussen de flessen. 's Nachts kan ze er makkelijk 7 uur tussen laten, en maak ik ze om 7,30 wakker omdat we dan opstaan. Als ik ze een fles van 120 geef dan spugt ze daarna behoorlijk.
Wat zouden jullie doen als er overdag meer dan 4 uur tussen zit? Wakker maken of laten slapen.

Groetjes Corina

Lilypie First Birthday tickers

overdag zou ik haar wakker maken, anders krijgt ze te weinig flessen, zeker omdat ze 's nachts ook zo goed slaapt.
maar als ze net ervoor maar 2,5u ertussen heeft gehad kan een half uurtje extra geen kwaad. maar zou haar dan geen 5a6 uur laten liggen…

groetjes!

Wij hebben in het begin wel Amy zelf laten bepalen en toen maakte ze hele goede nachten. Toen ging het op een gegeven moment 's nachts weer minder en hebben wij haar wel elke keer na 4 uur wakker gemaakt. Toen we elke keer 's avonds om 21.00 uur met de fles uit kwamen en ze dan 23.00 alweer een fles moest hebben wij het volgende schema ingevoerd: 7.00/11.00/15.00/19.00/23.00 dat was echt wat Amy nodig had want ze deed het perfect en nu zit ze zelfs op 4 flessen en gaat ze tussen 20.30 en 21.30 slapen tot ik haar 's ochtends wakker maak tussen 7.30 en 8.00 uur.
Het is maar net wat je baby nodig heeft en Amy had echt een strak schema nodig door alle onrust hier in huis. Dat strakke schema gaf haar de rust die ze nodig had

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy