Wakker, maar geen honger

Hallo,

Wat doen jullie als jullie kindje wakker wordt, maar geen honger heeft? Het gebeurt hier geregeld dat onze dochter wakker wordt na ongeveer 1 uur slapen, maar dat ze geen honger heeft. Ze kan dan bij ons zitten zonder protest, maar slapen doet ze niet meer. Fles geven heeft dan nog weinig zin omdat ze dan erg weinig drinkt, maar te lang opblijven zonder fles kan ook niet omdat ze dan te moe is om als nog te drinken.

Wie herkent dit?
Ze slaapt eigenlijk na iedere fles nog, ze is pas 6 weken oud. Maar dus niet altijd van fles naar fles.

Als ze verder genoeg binnen krijgt, zou ik mij geen zorgen maken. De ene baby drinkt meer dan standaard, en de andere minder. De enige meetlat die je hebt zijn de luiers. Als ze verder goede plasluiers heeft en vrolijk, is er niks aan de hand.

Het leven bestaat uit meer dan alleen slapen en eten,
zelfs voor een meisje van 6 weken

Dus: niets aan de hand, wat hierboven al staat:
als de luiers goed nat zijn, en de kleine meid tevreden is,
geen zorgen maken.

M.

Hallo,

Gewoon je gevoel volgen ik heb dit hetzelfde met mijn zoontje (is nu zes maanden) gehad en nog steeds, hij is gewoon een korte slaper als je maar wel gewoon je structuur dus de tijden van eten spelen enz. aanhoud want anders raken ze van slag af. en soms als hij erg moe is leg ik hem tussendoor nog een half uurtje op bed en haal hem er gewoon op de normale tijd van de fles eruit!

succes Mandy