Wakker en niet meer willen slapen

Hallo iedereen, ik heb een vraagje en misschien kunnen jullie goeie tips geven. Wij hebben een kindje van bijna zeven weken die elke nacht rond vijf uur (het wisselt, de ene keer rond half vijf en de andere keer rond kwart over vijf) wakker wordt en niet meer wil slapen. Maakt niet uit hoe laat hij een flesje heeft gehad. Al heeft 'ie een uur tevoren een flesje gehad, hij wordt wakker. Soms lijken het krampjes, maar ook niet altijd. Hij valt niet meer in slaap, hoe vaak we er ook heen lopen om z’n speentje erin te doen dus uiteindelijk haal ik hem dan maar uit z’n bedje en valt 'ie op mijn arm nog in slaap tot de eerste voeding rond half zeven. Ik word hier eerlijk gezegd wel een beetje moe van, want slaap hierdoor zelf natuurlijk niet meer aan het eind van de nacht. Heeft iemand tips?

Groetjes Mriek

ik zou hem gewoon laten liggen hoor als ie verder niet huilt of zo
ook als hij een flesje heeft gehad en er is verder niets aan de hand gewoon weer in bed doen

Vergeten te zeggen, hij huilt/jengelt dus wel als 'ie wakker wordt. Gewoon laten huilen, ook al zijn het misschien krampjes?

Heyhey,

Ik zou denk ik gewoon even doorpakken want op een gegeven moment gaan ze eraan wennen dat ie bij jou mag snachts.
Gewoon laten huilen en proberen te rekken tot minimaal 6 uur.
Toen onze Job die leeftijd had had ie hetzelfde toen ie net van de nachtvoeding af was begon ie ook te klieren tegen het einde van denacht, wij hebben doorgepakt want we wisten dat ie door kon slapen en naa een poosje was het wel weer afgelopen.

Liefs Maaike