Hoi iedereen,
Hier weer een vraagje van mij, niets ernstigs maar ik vraag me iets af. Als ik Tygo 14 weekjes voor zijn derde slaapje aan het eind van de dag in bed leg wordt hij altijd wakker als het donker word. De ene keer slaapt hij weer in de andere keer blijft hij wakker en huilt dan. Als ik hem eruit haal is hij moe en aan het gapen maar wil er niet meer in tot zijn voeding van 7 uur. Nou heb ik gemerkt dat als ik hem er om 5 uur in leg en het is al donker/schemerig dat hij dit niet heeft. Maar als ik hem er om half 5 inleg en het is nog licht dan word hij om 5 uur wakker.
Ik heb het idee dat het vallen van de avond hem op de een of andere manier wakker maakt. Ik doe altijd het licht in de kamer ernaast aan zodat de overgang niet zo groot is.
Mijn moeder en het CB zeggen dat dit niet kan en dat het toeval is, maar het valt papa en mij wel op!!
Nou probeer ik hem er altijd pas in te leggen als het al schemerig is maar dit komt niet altijd zo uit…
Ik hoop dat dit een beetje een samenhangend verhaal vormt, herkend iemand dit misschien ook of ben ik nou gek haha…