Wagenzak

Bij het overnemen van mijn kinderwagen zat ook een wagenzak. Ten 1e hoort de wagenzak van quinny niet bij mijn topmark wagen. Op zich niet zo’n probleem, maar wat wel een probleem is dat de rits opengaat. Ik zit dus steeds met een zak die losgaat enne gezien we nog wel even door willen met de wagen moeten we een andere wagenzak hebben. Wie heeft er suggesties. Weet dat Mini-boy er 1 besteld had misschien ook iets voor ons?? Andere suggesties ook welkom want ik wordt er gestoord van elke keer die rist dicht te peuteren.

Groetjes,

Michèle

Ik heb destijds ook een extra wagenzak voor de duowagen nodig gehad maar heb niet de bijbehorende gekocht. Zonde van het geld.
Ik heb gewoon een wagenzak bij de Prenatal gekocht van het eigen merk. Lekker met fleece gevoerd. Was heerlijk warm! (Tenminste dat denk ik. Heb er zelf nooit ingelegen ofzo).

Overigens als je wilt dat de rits dichtblijft, kun je het lipje van de rits ook vastzetten met zo’n baby-veiligheidsspeld. Kan-ie ook niet meer openschieten.

Groetekes, Sje

Ne dat blijft wel zitten sje, alleen de hele zak gaat aan de onderkant open. De tandjes haken niet goed meer inelkaar.

maar dan ga ik daar even kijken. Had gehoopt dat Neckermann of er 1 had dan had ik hem morgen of overmorgen al in huis kunnen hebben, maar ja kijken nu wel even in de stad van de week.

Groetjes,

Michèle

Oh zo, bedoel je! Ja dan helpt het vastzetten van dat ritsje niet.
Ik heb die wagenzak hier nog liggen. Helemaal schoon en als nieuw. Dus je mag hem best hebben hoor tegen verzendkosten (dat is iets van 6,75 ofzo geloof ik).

Groetekes, Sje

Ja ik vind het prima moeten we alleen even kijken hoe we dat gaan doen dan, scheelt mij weer een hoop zoeken en de pech (mijn geluk) dat ze hem niet meer hebben

Groetjes,

Michèle

Nou, is niet moeilijk hoe we dat gaan doen, ik stop hem in een doos, jouw adres erop en jij boekt die centjes naar mij over.

Het is een zwarte voetenzak met lichtblauwe fleece voering. Wil je dat ik je een foto mail?

Groetekes, Sje

Ja is goed mail maar, en daar kan ze tot hoe oud in?? Niet dat ze er over een half jaar uitgegroeid is… met haar wagen kan ze ook nog wel een winter of langer mee door.

Groetjes,

Michèle

Och meid, die voetenzak kun je nog wel tot haar 4e gebruiken in de buggy als het zou moeten!
Ik mail je foto’s.

Groetekes, Sje

Ha ha ha nee dan is het goed Want dan kan zij en als de toekomst het toelaat haar broertje of zusje er ook nog in.

Groetjes,

Michèle

Ik zou ze er niet samen in stoppen! Het is wel een eenpersoons voetenzak!

Zie je mail inmiddels!

Groetekes, Sje

Ha ha ha toch wel ??

Ach hier liggen ze ook met zijn twee in de maxicosi als ze de kans krijgen… maar ja dat zijn katten

Groetjes,

Michèle

Ja kan me voorstellen dat ze dat superknus vinden!

Groetekes, Sje

Ha ha ha van de week probeerde ze het met zijn drietjes, maar dat lukte niet. Ach we hebben er 6, ze wisselen maar af

Groetjes,

Michèle

Voor alle andere behulpzame moeders hier op het Forum. Dit probleem is al opgelost

Groetjes,

Michèle

haha dat heb je goed voor melkaar

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ja kan er ook niks aan doen Wendy Ben er wel blij mee

Groetjes,

Michèle