Zoals jullie weten, heb ik een meisje dat graag aan de wandel gaat. Prima, ze vindt het heerlijk om te lopen en dat mag ze dus ook vaak. Maar ja, in een winkel moet ze toch bij mij blijven. Ik was haar vandaag weer eens kwijt (zie ander topic).
Nu zegt iedereen simpel: doe haar dan in de wagen? Tuurlijk, maar…in welke dan? Wij hebben drie wagens: een wandelwagen voor Max met zo’n meerijdplankje, een Chicco (ideaal om bv gauw in de auto te gooien, of bv met een dagje Efteling) en een duowagen met Eva voor en Max achterin. Keuze genoeg zou je zeggen. Niet dus.
Eva is te klein voor het plankje en durft daar niet op. Max is te groot inmiddels voor het achterzitje van de duowagen. Hij zit onderin helemaal met zijn voetjes tegen de zitting aan en die kun je niet verzetten. En met de Chicco loopt Eva nog steeds los. Ik heb dus eigenlijk geen goede wagen waar ze allebei tegelijk confortabel (dus niet bang staand en niet opgevouwen zittend) in kunnen! Ik wil eigenlijk ook geen nieuwe wagen kopen, TENZIJ er een goeie is die je echt lang kan gebruiken! Hoe doen andere mama’s van twee (of drie) dat?
Groetjes Rainbow, trotse mama