Wachten, wachten, wachten

Pfffff… Ben het zo zat!!!
Iemand tips om de bevalling op te wekken??? Alles behalve sex!!! Aan mijn lijf geen polonaise…

Groetjes

Hoe ver ben je nu? Ik ben vanaf 37 weken elke dag ananas gaan eten en ben twee keer bevallen voor mijn uitgerekende datum ( Minke is met ruim 37 weken geboren en Neeltje met ruim 38) maar of dat nou daaraan lag… Waarschijnlijk zijn mijn babies dan gewoon klaar voor de start!
Verder zou ik zelf niets doen voor de 40 weken, als je daar voorbij bent en echt heel veel last heb zou ik de vk vragen wat mogelijk is. Sterkte en zet hem op met de bevalling!

Was het maar zo makkelijk dat je een bevalling op kon wekken. De kleine komt wanneer hij er klaar voor is, dus helaas zal je nog even verder moeten gaan met wachten. Hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren.

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ja sorry, je kan nog zoveel trappen op en neer rennen. Bitterlemon drinken dat je er bij neer valt en ananas eten totdat je misselijk bent…je kindje komt pas wanneer het hem/haar uitkomt. Er zit niks anders op dan wachten. Sorry. In ieder geval succes met wachten. Hoop voor je dat de kleine spruit snel naar buiten komt.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ik weet dat je het niet wil horen, maar sex is toch echt de beste manier om het op te wekken. Verder werkt tepelstimulatie ook! Gewoon met een washand onder de douche of in bad (kun je dus makkelijk zelf doen, en heb je je kerel niet voor nodig ) Verder hoor je inderdaad ook ananas (heeft bij mij niet geholpen, ben op de uitgerekende datum bevallen)
Ze zeggen ook dingen als castor oil en heet eten, dit advieseer ik nooit omdat je darmen daar ook goed ziek van kunnen worden en denk niet dat je zo een bevalling in wilt gaan. Veel lopen wil ook wel eens helpen maar alleen als je al in de begin fase van de bevalling bent en je al weeen hebt. Kijk anders hier even;

http://www.babycentre.co.uk/pregnancy/
labourandbirth/planningyourbabysbirth/
naturalbringonlabour/

Succes

Gewijzigd door - malawimamajada op 07 Jul 2010 07:42:52

Meis toch… nog even puffen hoor

Ze zeggen dat wonderolie (kruidvat) goed werkt om je darmen leeg te maken en daardoor de baarmoeder gestimuleerd wordt om de bevalling aan te vallen.

Vele die ik gesproken heb hebben deze ervaring ook en hierdoor ook een snelle bevalling (3 uurtjes). Maar … zelf durf ik het niet aan hoor…! Er staat ook in de bijsluiter dat het niet voor zwangere is omdat de bevalling dus hierdoor opgewekt kan worden…

Maar ben je echt in nood … doe het dan gerust zou ik zeggen …

Ik loop maar wat te klagen hoor… Ik weet ook wel dat je 300 ananassen moet eten en 16 kratten tonic moet drinken voordat er ook maar iets gebeurd.
Wil gewoon graag even medelijden…
Heb bijna 9 maanden opgezien tegen de bevalling maar ben het nu zo zat dat ik er zin in heb! Gek is dat he… Wil mijn mannetje in mijn armen hebben!! En mijn eigen lijf weer terug graag…

Begrijp het … ik kijk er ook weer naaruit om te gaan Sonja Bakkeren… Maar helaas moeder natuur dwingt zich niet he meid…

Geniet nu maar lekker even van de wat minder warme dagen … vanaf woensdag nl weer HOT!

Hmmm, zelf zou ik er niet naar uitkijken om te gaan Sonja Bakkeren hoor? Alsof dat een leuk vooruitzicht is? Misschien moet ik na de bevalling ook wel even wat lijnen, al hoop ik van niet, maar dat vind ik meer noodzakelijk dan iets om naar uit te kijken! Maar ieder z’n ding!

Ik geloof zelf ook helemaal niet in manieren om een bevalling op te wekken. Allemaal bakerpraatjes. Ik kan me wél goed voorstellen dat je het beu bent hoor, zeker nu het nog steeds zo warm is en dat ook zo blijft! Klagen mag je zeker! Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten, maar ja…je mannetje zit blijkbaar nog lekker! Maar wachten duurt lang, zeker weten! En dan die bolle buik…nog even volhouden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Caulophyllum tablettjes;

Tja door google kom je nog eens ergens

Sinds het voorjaar van 1999 hebben wij ervaring met zwangeren die vanaf 37 weken homeopathische tabletjes/druppels gebruiken. Omdat er geen bijsluiter bij de druppeltjes of tabletjes zit, hierbij wat meer informatie voor zwangeren die van plan zijn ze te gebruiken. Het gaat om Caulophyllum thalictroides tabletjes / druppels van VSM dosis D6. Dosering: drie maal daags twee tabletjes onder de tong laten oplossen / 3 xdaags 10 druppels met water innemen. Inname: een half uur voor de maaltijd innemen. De tabletjes / druppels zolang mogelijk in de mond houden om opname via het mondslijmvlies te bevorderen. Werking: Aan het einde van de zwangerschap bevordert caulophyllum de “rijping” van de baarmoedermond. Caulophyllum bevordert de ontsluiting en vergemakkelijkt de bevalling door de wee-ondersteunende werking. Na de bevalling kan je in de zelfde dosering doorgaan om de kraamzuivering te bevorderen en langdurige, overvloedige kraamvloed of baarmoederslijmvliesontsteking te voorkomen

ik wil niet zeuren maar ik kan eigenlijk het hele topic niet lezen…
waarschijnlijk door de link die er staat of door een te lange ticker…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb die van mij gecheckt en die is niet te groot qua aantal pixels…In andere topics trekt mijn banner 'm ook niet uit, dus misschien is er een andere dader?

Groetjes Rainbow, trotse mama