Waarschuwing voor moeders!

Beste moeders, hier een wijs advies! Laat jullie baby’s niet opgroeien om cowboy te worden! Dan zijn ze later namelijk nooit meer thuis, altijd weg en willen graag gitaar spelen en op stieren rijden e.d.

?

Groetekes, Sje

Was ook mijn reactie!
???

Groet, Ellentje
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

ik snap hem ook niet eigenlijk

liefs jessica, &

??? verklaar je nader?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ik heb een groot gevoel voor humor hoor, en het kan ook best een grappig bericht zijn, maar hang er dan niet zo’n paniektitel aan en zet hem dan op z’n minst in het wist-je-dat-forum. Je schrikt je toch kapot als je “Waarschuwing voor moeders!” ziet staan? En dan blijkt er een berichtje van een zogenaamde cabaretier achter te zitten.

Erg veel toegevoegde waarde heeft het nu niet namelijk.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 04 Jan 2006 19:02:14

quote:
Beste moeders, hier een wijs advies! Laat jullie baby's niet opgroeien om cowboy te worden! Dan zijn ze later namelijk nooit meer thuis, altijd weg en willen graag gitaar spelen en op stieren rijden e.d.

Zeg Cowboy Billie Boem, kan je je heil niet ergens anders zoeken?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Doei Stephan20 daar ga je, niet meer welkom , ikkeben voor meer dan babies alleen… maar helaas niet voor vervelende pubers

Dit zou het 3e bericht van Stefan20 zijn. Ik weet niet wat zijn eerdere berichten zijn geweest, maar als het alleen maar een grapjas is, is het dan niet mogelijk om zijn lidmaatschap te blokkeren?

Groetekes, Sje

er zat al een slotje op dit topic… je was net zo snel als ik… zie boven