! waarschuwing pritt verf roller

ze worden uit de handel genomen omdat ze na lange tijd niet gebruikt te worden te veel druk op komt te staan

dit is de link

http://actiepritt.plant.nl/paintball/

ik heb net gebeld en ik krijg nu 2x 7.99 terug,je kan het opsturen naar antwoord nummer je krijgt alle gegevens van hun en ze vragen ook al jou gegevens

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Mijn ouders hebben ze, volgens mij heb ik ze tijdens de verhuizing weg gegooid.

Bedankt voor de waarschuwing.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Dank voor de waarschuwing!

Wij hebben een setje en mijn zus ook.
Ik heb net naar het telefoonnummer gebeld dat op de website staat en heb inmiddels alle info binnen hoe ik die dingen terug kan sturen. Ga ik volgende week meteen in gang zetten.

Wel jammer, want het zijn wel erg leuke dingen!

Groetekes, Sje

Ik heb ze niet, maar toch bedankt voor je waarschuwing!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ik had me net een setje aangeschaft, raar he, wat zou er precies mee aan de hand zijn ? Ik vind het allesinds superjammer want het was best handig he, geen geklad meer met verfborstels en zo…

Ilse,
Fiere mama van deze hartedief !

quote:
wat zou er precies mee aan de hand zijn

als je ze te lang niet gebruikt komt er druk op te staan en kan het uit elkaar spatten die roller vlieg er van af wat ik begreep

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

zo ff geopent

heb me geld gehad meer dan ze hadden gezegt,had zelf in augustus gemaild dat er nog niks op stond,maar ze zeiden door drukte en vakantie word de rest allemaal in september uit gekeerd

en keek net en jaaaa het staat erop 21.90

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik heb er eigenlijk ook niet meer bij nagedacht dat ik dat geld nog zou krijgen. Eens even afwachten inderdaad de rest van de maand en dan zal ik ook eens gaan mailen.

Groetekes, Sje

dat had ik ook,tot ik me afschriften kreeg van postbank,en dacht hee heb het nog niet gehad vandaar dat ik mailde

dit is het adres waar ik naar mailde

netpritt@be.henkel.com

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Dank voor het mailadres! Ik wacht het nog tot 1 oktober af en dan ga ik schrijven.

Groetekes, Sje

Had zelf ook nog die rollers en heb zojuist het nummer gebeld. Kreeg nu geen geld meer terug, maar ze sturen een vervangend product.

Liefs Heleen, moeder van Jamie

Ik heb mijn geld terug! Zag het dit weekend op de girotel!

Groetekes, Sje