Voel me al weer een paar dagen goed beroerd. Toen ik zwanger was van Rens had ik last van een lage bloeddruk. Op een gegeven moment nog maar 40/70 Toen functioneerde ik helemaal niet meer. Ik werkte toen nog 4 dagen en ben toen voor 50% de ziektewet in gegaan. Na een hoop onbegrip en trammelant. Ik werkte toen van 9 tot 13.15 en thuis ging ik direct mijn bed in. Ik sliep dan tot marco me wakker maakte voor het avond eten en daarna ging ik weer mijn bed in tot de volgende ochtend. Niet echt gezellig dus. Ik was ook heel erg duizelig en viel regelmatig flauw. Zout eten hielp ook niet. Het enigste wat hielp was heel rustig aan doen(lees niets doen) en daar zie ik giga tegenop.
Ik heb nu natuurlijk Rens en wil er ook gewoon voor hem zijn. Maar ja nu ben ik dus weer zo verschrikkelijk duizelig. Ik ben bang dat straks het hele gedoe op mijn werk weer van vaoren af aan gaat beginnen. Wil echt nog niet de ziektewet in maar ik moet mijn tempo wel aanpasssen anders gaat het niet goed. Vorige zwangerschap werd ik dan maar achter de kassa gedropt want ik vulde niet zo snel meer. Is ook geen goed idee als je zo duizelig bent en niet eens helder kan nadenken om dan achter de kassa te zitten zeker niet met de komende drukte van sinterklaas/kerst heb je dan echt geen minuutje rust.
Zie erg op tegen de verwijten die ik dan weer krijg van het aanstellen en het niet collegiaal zijn. En dat terwijl ik normaal best wel hard werk en ook vaak overwerk. Maar goed hoop dat ik die 2 dagen per week uit blijf zingen. Maak me ook wel zorgen over hoe dat thuis moet met Rens. Gelukkig heeft hij nog een middag slaap.
groetjes Ramona