Waarschijnlijk toch allergisch

Vanmorgen mocht Bo weer voor controle bij de KNO. Zijn oortjes zijn helemaal goed, buisjes zitten nog mooi. Toen naar zijn neusje gekeken, waar hij vorig jaar aan beide neusgaten is geholpen (bloedvat dicht branden) en ik vertelde dat hij zo vaak verkouden is, in combi met koorts. Verder is hij nooit ziek, bijna nooit buikgriep ofzo, als dat 1 keer per jaar is, is het al veel, maar die verkoudheden, iedere 5 a 6 weken is het raak, afgelopen winter hier geloof ik nog een topic over geopend of het normaal is, zo vaak ziek zijn , omdat het bij Bo altijd een verkoudheid met koorts is…
De huisarts en en CB zeiden, komt vanzelf goed, maar de KNO arts zei vandaag toch wat anders. Op zich niets ernstigs, maar ze had met die bloedneuzen vorig jaar al het idee dat er een allergie achter kon zitten, en nu al helemaal. Ook omdat ik allergisch ben voor eerdere dingen.
Dus hij heeft nu Nasonex gekregen, daar moet hij de komende paar maanden mee sprayen, waarschijnlijk zal het daarmee mee beter gaan, en zodra hij de leeftijd heeft bereikt dat hij op een allergie getest kan worden, gaan ze dat doen. Hoe oud dat is, ben ik vergeten te vragen, maar ik vermoed zo tussen hun 4e en 6e verjaardag?
Dus hopelijk werkt de spray en dan zal de toekomst vanzelf uitwijzen waar hij allergisch voor is!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Balen
Maar dat testen kan nu al, zou ik gewoon achterheen gaan want mijn ka zei dat kan al makkelijk, ze kunnen er alleen nog overheen groeien.
Dus als je het wilt weten de ha of een ka inschakelen.

Is het erger geworden sinds je de cavia’s hebt? Toen hier nl de vogel eruit ging was het voor meer dan de helft minder ook zijn eczeem

Liefs Michelle

Ik heb niet het idee dat het erg is geworden sinds de cavia er is. Kijk, sinds zijn eerste verjaardag wordt hij vanaf september tot april ongeveer regelmatig geplaagd met oorontstekingen. oorontstekingen als gevolg van een verkoudheid. doordat er elke keer een oorontsteking bij zat, was niemand verbaasd dat hij toen ook elke keer koorts had. Maar nu is hij wat ouder, bijna 4 en zijn lichaam (lees buis van eustachias) is redelijk wta groter geworden, dus afgelopen winter is dit jaar voor het eerst dat hij geen last heeft van oorontsekingen, maar de verkoudheden blijven. Dus eigenlijk heeft hij het zelfde als elk jaar, behalve dat er nu dan geen oor ontstekingen bij zitten. Hij is nu weer snotterig, klieren iets opgezet (heeft de KNO naar gekeken) maar de amandelen zien er primma uit. Ze zei ook dat ze er overheen kunnen groeien, dus ik denk dat ze het nog even een jaartje wil aankijken, en vooral als de neusspray werkt. op zich vindt ikd at wel goed, maar is het volgend jaar rond zijn 5e verjaardag nog steeds zo vaak snotterig , dan gaabn ze testen , dan weet ik ook hoe en wat, en ja, mocht het toch de cavia zijn, dan is het, hoe moielijk ook, dat we de cavia een ander huisje moeten geven…

liefs woezel

Nou, mocht Bo allergisch zijn voor de cavia, dan is dat geen probleem meer…zijn andere cavia is nu ook dood, vonden hem net in zijn hokje, hij weet nog van niets…

liefs woezel