Vanmorgen mocht Bo weer voor controle bij de KNO. Zijn oortjes zijn helemaal goed, buisjes zitten nog mooi. Toen naar zijn neusje gekeken, waar hij vorig jaar aan beide neusgaten is geholpen (bloedvat dicht branden) en ik vertelde dat hij zo vaak verkouden is, in combi met koorts. Verder is hij nooit ziek, bijna nooit buikgriep ofzo, als dat 1 keer per jaar is, is het al veel, maar die verkoudheden, iedere 5 a 6 weken is het raak, afgelopen winter hier geloof ik nog een topic over geopend of het normaal is, zo vaak ziek zijn , omdat het bij Bo altijd een verkoudheid met koorts is…
De huisarts en en CB zeiden, komt vanzelf goed, maar de KNO arts zei vandaag toch wat anders. Op zich niets ernstigs, maar ze had met die bloedneuzen vorig jaar al het idee dat er een allergie achter kon zitten, en nu al helemaal. Ook omdat ik allergisch ben voor eerdere dingen.
Dus hij heeft nu Nasonex gekregen, daar moet hij de komende paar maanden mee sprayen, waarschijnlijk zal het daarmee mee beter gaan, en zodra hij de leeftijd heeft bereikt dat hij op een allergie getest kan worden, gaan ze dat doen. Hoe oud dat is, ben ik vergeten te vragen, maar ik vermoed zo tussen hun 4e en 6e verjaardag?
Dus hopelijk werkt de spray en dan zal de toekomst vanzelf uitwijzen waar hij allergisch voor is!
liefs woezel