Waarom?

Hallo allemaal,

Ik heb een schat van een dochter van 7 maand,die gewoon de hele dag door vrolijk en lief is.
Als ze bij andere mensen op schoot zit vindt ze dat maar al te interessant,en is dus niet bang. Maar zodra iemand anders haar kontje verschoont wordt ze helemaal hysterisch } Eigenlijk best jammer,maar ze is niet anders gewend natuurlijk dan mama of papa kwa verschonen. Maar zo zouden we nooit iemand op haar kunnen laten passen.

Maar het grootste probleem is het slapen bij vrienden/familie thuis als we op visite zijn. We krijgen het maar niet voor elkaar haar in een campingbedje of gewoon op een groot bed in slaap te krijgen als ze doodmoe is…ze wordt dan gewoon helemaal hysterisch!!! Vandaag weer gehad bij haar Oma, Echt een half uur bezig geweest om haar weer stil te krijgen,en haar te laten liggen is echt geen optie.(zo overstuur) Betekend het dat we gewoon niet lang met haar weg kunnen gaan? Wel jammer zo,want altijd als we op visite gaan zit ik daar met een schuldgevoel en dan gaan we altijd gelijk weer naar huis en dan is alles weer normaal… (zucht)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Danielle is ook altijd even bang als ze ergens anders slaapt in haar eigen campingbedje. We nemen voortaan iets meer tikjd om haar de kamer te laten zien zodat ze een stuk minder bang is. en we nemen dan ook haar eigen knuffels en muziekdoosje mee. Hopelijk kun je hier iets mee. succes

Danielle is geboren op 7-1-2010

Hoi, bekend verhaal. Wij hebben er 2 zo, en zelf was ik vroeger niet anders.
Ik kan me herinneren dat ik dood ongelukkig en verdrietig bij andere in bed lag (mijn ouders zijn er vrij snel mee gestopt hoor, maar kan me het wel degelijk herinneren). Ik ben er met onze kindjes vrij gemakkelijk in, wij doen het dus ook niet. Jammer voor ons, en we hebben er ook veel commentaar op gekregen van “kwestie van wennen” , maar weet uit eigen ervaring dat het meestal niet zo werkt. Je hebt kindjes die overal slapen en andere kindjes doen dat net niet, Gaat vanzelf weer over. De oudste heeft nergens meer last van.
Ze hebben trouwens wel allebei altijd bij de oma’s zonder problemen geslapen.

Gr Patries

Allereerst bedankt voor de reacties,

Haar eigen knuffels etc meenemen werkt ook niet,hadden we al een paar keer geprobeerd. Toen ze 5 maand was is het in totaal 1 x goed gelukt een hele dag weggaan,maar toen was ze nog ietsje jonger Nu heeft het gewoon totaal geen zin, en een poosje door de kamer te lopen waar ze mag slapen hebben we ook een paar keer gedaan.
Mijn vriend en ik wouden het toch steeds weer proberen,en ook op verschillende tijden van de dag wanneer ze het het langst vol zou houden,maar dan is het bij anderen juist omgekeerd en is ze sneller moe
Maar goed, dan maar niet meer zo lang op visite. Ook wij hebben er al vaak commentaar op gehad van het wend vanzelf en och laat haar maar even huilen…maar zo overstuur dat laat ik echt niet!!! Zolang ze nog zoveel slaapjes nodig heeft blijven we gewoon lekker thuis wanneer ze moe is.Zodat ze lekker in haar eigen bedje kan slapen…zij vrolijk,ik vrolijk Dat is alles wat telt! De rest komt vanzelf wel weer.

HOI HOI , ZELF HEB IK ER GEEN PROBLEMEN MEE OF ANYWAYS MIJN DOCHTER NIET … IK ZELF GING VROEGER NOOIT LOGEREN, VERSCHRIKKELIJK VOND IK HET , VRIENDINNE KWAMEN WEL BIJ MIJ, MAAR ALS IK ERGENS ANDERS MOEST SLAPEN SLOEGEN OOK BIJ MIJ ALLE STOPPEN DOOR (JAMMER GENOEG IST BIJ MIJ NOOIT OVER GEGAAN… ) MAAR GOED, MISSCHIEN BIJ JOUW KLEINTJE WEL, MAAR OOK IK ZOU HAAR NIET HELEMAAL OVER DE ZEIK LATEN GAAN, DOEG… DA’S ONNODIG, EN MOCHTEN JULLIE NOU EEN KEER WEG WILLEN KUNNEN OPA EN OMA MISSCHIEN BIJ JULLIE OPPASSEN ZODAT DE KLEINE LEKKER IN HAAR EIGEN BEDJE KAN … EN JULLIE MISSCHIEN TOCH FF WAT KUNNEN DOEN…
OVERIGENS SLAAPT PIPPY OOK ALLEEN IN EEN BED, IN DE KINDERWAGEN DOET ZE HET OOK NIET, JA TOEN ZE 3 MAANDEN WAS, MAAR TOEN SLIEP ZE ALTIJD EN OVERAL… MAAR NU NO WAY IN DIE WAGEN, DIE BLIJFT LEKKER WAKKER WANT ER IS VEELS TE VEEL TE ZIEN …

Baby geboren

Hey,

Jah, we gaan het volgende week ff proberen dat oma op gaat passen hier thuis. Zondag ff proberen dat oma haar eten gaat geven en een schone kont…denk dat dat een drama wordt,maar goed ze is wel in haar eigen omgeving en mischien valt het wel mee dan… Hoop het!!! Na het warm eten sávonds blijft ze nog ongeveer zo’n anderhalfuur wakker en dan slaapt ze verder door tot s’morgens vroeg…dus dat is de beste tijd om haar ff bij iemand anders te laten,omdat ik s’morgens en s’middags nog met de bv zit… Ze moet er toch een keer aan geloven…Ze is 7 maand en heb haar nog nooit 1 sec alleen gelaten hahaha. Maar als ik volgend jaar weer ga werken moet ze er ook aan geloven dat iemand anders bij haar is i.p.v alleen papa en mama. Mischien is het dan wel anders omdat ze dan weer ietsje ouder is,geen idee.