hoewel wij dus volgens ouderwetse tradities leven kwa huishouden zoals hier bekend is haha, al is dat de laatste tijd een stuk minder en doet manlief ook zijn deel , zou indien noodzakelijk manlief alles kunnen overnemen dat is gebleken na de bevalling van de laatste zoon.
wat de was betreft daar kan ik zeer goed over mee praten zowel man als kids gooien alles overal neer en kan ik alle kamers en douche afgaan voordat ik een was aanzet!!en dan nog vragen waarom dat ene bloese niet is gewassen!!
tot aan zaterdag gooide ze vooral de kleding in het ongebruikte ledikant van zoonlief, zowel schoon als vuil goed kwam daar terecht maar deze is afgelopen zaterdag het huis uitgegaan (ledikant) dus ben benieuwd welk plekje ze nu gaan verzinnen behalve de grond…
verder wat eigewijs zijn betreft is dat hij altijd gelijk heeft hahah in zijn ogen dan, tja oke meestal is dat achteraf gezien ook wel zo maar echt niet altijd.
afspraken moet ik altijd voor hem maken want hij houd echt niet van de telefoon!!dus dat heb ik altijd goed in controle en als er iemand buiten familie om wilt komen eten word dat altijd netjes gevraagd hahah
before you judge me, try hard to love me